Selvfølgelig skal TS kunne tåle kritik/at man er uenig med hende/ham..
Det er jeg helt enig med jer i, og jeg oplever da også nogle gange selv, at TS tager tingene utrolig nært og bliver aggressiv i sine modsvar, selvom man skriver sit svar i en god tone..
Men det er skam heller ikke det, jeg snakker om
.. Men jeg selv kan blive ret aggresiv i mine modsvar, hvis folk pludselig konkluderer noget, som jeg 100% ved IKKE er rigtigt - og når man så skriver pænt tilbage, at de tager fejl, og det fx slet ikke er det (det de skriver), det handler om, men de bliver ved med at sige, at jo det er det, så bliver man squ træt af det og beder dem (nogle gange aggressivt ja) om at lade være med at kommentere mere.. Og pludselig får man så den ene sviner efter den anden, og nogle oplever endda at blive anmeldt, fordi de har givet et lidt vredt modsvar om, at folk så skal lade være med at kommentere..
Og det er her, at jeg tænker, at man måske lige skal tænke sig lidt om.. Nogle gange ser jeg, at folk skriver på noget, som indlægget slet ikke handler om og ofte på en aggressiv og personlig måde, hvor man sidder og tænker "hvad skete der lige der? Hvad med at svare på det, som TS spørger om".. Og ellers svarer nogle, at TS er dybt uansvarlig, en dum kælling, pisse egoistisk eller noget helt andet, og det er bare fordi, at TS spørger om noget, som han/hun ikke ved noget om, eller som han/hun er rigtig meget i tvivl om
Anmeld
Citér