Jeg er blevet kaldt "fatsvag- en dum k^lling ,og andre mindre pæne ting i diverse debatter - af debattører som senere har lavet tråde om hvor slemt det er herinde -
Hvor meget de føler sig mobbet osv .
( Siger ikke du er en af dem,og det kan jeg jo ikke vide da du har valgt at skrive ano)
Indimellem får man de svar man selv råber i skoven,indimellem er det en debattør der er urimelig og indimellem er det en debattør der er meget sensitiv.
Og ser alle modsvar der ikke passer ind ,som et angreb.
Jeg ser mange gode debattører herinde,og de fleste meget aktive inkl mig selv kan indimellem få skrevet tingene uheldigt- eller også kan man ikke se glimtet i øjnene .
Det kan være så svært at få den rette formulering frem på skrift kontra når man står over for folk hvor ansigstudtryk osv også spiller ind.
Alle skal kunne være her - også dem der giver debatterne kant ,og så må man som du selv skriver lige tænke tanken - er jeg for hård nu ,kan det her misforståes osv
Og den anden vej- man kan også tænke- Tolker jeg nu,har jeg misforstået ,og måske der er lidt rigtigt i det hun skriver selv om det ikke er fedt at erkende .Og MÅSKE er jeg lidt sensitiv fordi jeg er et sårbart sted i mit liv.
Og så vil jeg igen sige- anmeld hvis I mener i er ude for chikane/mobning.
Vi tager alle anmeldelser seriøst-
Anmeld
Citér