Flere børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.765 visninger
35 svar
24 synes godt om
25. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle lægge denne debat henne 

men hvornår synes i man er for gammel til at få flere børn? Jeg bliver 30 til næste år! Og vil meget gerne have en baby mere.. meeen ikke lige nu. Jeg er lige i maj måned startet op med nyt arbejde, og derfor ville jeg gerne vente ca et pr, men til den tid er jeg jo næsten 31!  

Hvornår synes i man er for gammel?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2018

Christabelle

Hmm mon ikke det er meget individuelt? 

Jeg er 33 og venter mit andet barn. Føder når jeg er blevet 34. Synes ikke jeg er for gammel. Heller ikke hvis vi skulle have nr tre engang...

Anmeld Citér

25. august 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

men hvornår synes i man er for gammel til at få flere børn? Jeg bliver 30 til næste år! Og vil meget gerne have en baby mere.. meeen ikke lige nu. Jeg er lige i maj måned startet op med nyt arbejde, og derfor ville jeg gerne vente ca et pr, men til den tid er jeg jo næsten 31!  

Gætter på at Du mener at 31 er vildt sent(som jeg selv er) og jeg skal da have børn selvom at jeg er over 31�� 

Jeg vil ikke sætte alder på, for synes det er mærkeligt(ja min mening, og jeg ved at der er mange der er uenig) at sætte en alder på; Jeg skal i hvert IKKE ha flere børn, for jeg er over 30. Hvad gør man hvis der kommer en smutter når man er over sin grænse?

så jeg synes man er gammel når ikke magter det mere. 

Hilsen en der har forældre, hvor mor var 31 og 44år, og har en lille søster��

Anmeld Citér

26. august 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi var 29 da vi fik den første og 33, da vi fik den næste.

Jeg har det lidt sådan, at så længe man ka blive gravid, er man ung nok. 

Self er der jo stor forskel på folk, på helbred og energi, men syntes at så længe overskuddet er der, så ser jeg det ik som et problem.. 

Min mor var 20 år yngre end min far, og ingen har nogensinde syntes han var for gammel, og han var verdens mest aktive og deltagende far nogensinde. Vh Stine 

Anmeld Citér

26. august 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Så længe man har overskud og mulighed for at blive gravid er man ung nok.

Jeg er 23 og forsøger at få nr 2 pt, men jeg vil da ikke udelukke en lille efternøler om 10 år, hvis jeg har fundet en sød mand til den tid, som jeg gerne vil have børn sammen med.

Jeg kender flere der først har fået børn som 38-årig, og dem synes jeg bestemt ikke er for gamle til det. Hvis det først er der man føler at man kan tage ansvar for et andet menneskes liv så skal man vel ikke gøre det før.

Anmeld Citér

26. august 2018

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg var lige fyldt 33, da jeg fik første barn, derefter kom de næste ved 36 år, 38 år og 41, der har aldrig været problemer eller blevet stillet spørgsmål.

Jeg bliver stadig spurgt, om vi dog ikke skal have en mere.

Jeg oplever, at der er flere og flere, der får børn i 30'erne og 40'erne, hvilket er helt normalt i vores område, de helt unge mødre ender desværre typisk som stereotyper som enlige mødre, uden uddannelse, på overførselsindkomst, rigtigt ærgerligt, for der er jo nok også fordele ved at være ung mor.

Jeg ser intet problem i at få børn, så længe den naturlige biologi tillader det (her snakker vi almindelig fertilitet).

Synes du, at det er et problem at få børn i 30'erne og hvorfor?

Anmeld Citér

26. august 2018

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg var lige fyldt 33, da jeg fik første barn, derefter kom de næste ved 36 år, 38 år og 41, der har aldrig været problemer eller blevet stillet spørgsmål.

Jeg bliver stadig spurgt, om vi dog ikke skal have en mere.

Jeg oplever, at der er flere og flere, der får børn i 30'erne og 40'erne, hvilket er helt normalt i vores område, de helt unge mødre ender desværre typisk som stereotyper som enlige mødre, uden uddannelse, på overførselsindkomst, rigtigt ærgerligt, for der er jo nok også fordele ved at være ung mor.

Jeg ser intet problem i at få børn, så længe den naturlige biologi tillader det (her snakker vi almindelig fertilitet).

Synes du, at det er et problem at få børn i 30'erne og hvorfor?

Nej jeg synes ikke det er forkert at få børn når man er 30, min problem lægger nok bare i, at mange siger til mig st hvis vi skal have en 3. Så skal det være nu, fordi vi snart er 30 begge to. 

Men lige nu synes vi bare ikke der er plads derfor vi ville vente nogen år, 1-2. Men så får vi bare af vide at der er vi for gamle, og det ville være synd for børnene .. 

Anmeld Citér

26. august 2018

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Hmm mon ikke det er meget individuelt? 

Jeg er 33 og venter mit andet barn. Føder når jeg er blevet 34. Synes ikke jeg er for gammel. Heller ikke hvis vi skulle have nr tre engang...

Tak for dit svar! Er faktisk glad for nogen over 30 venter barn! 

Anmeld Citér

26. august 2018

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Gætter på at Du mener at 31 er vildt sent(som jeg selv er) og jeg skal da have børn selvom at jeg er over 31�� 

Jeg vil ikke sætte alder på, for synes det er mærkeligt(ja min mening, og jeg ved at der er mange der er uenig) at sætte en alder på; Jeg skal i hvert IKKE ha flere børn, for jeg er over 30. Hvad gør man hvis der kommer en smutter når man er over sin grænse?

så jeg synes man er gammel når ikke magter det mere. 

Hilsen en der har forældre, hvor mor var 31 og 44år, og har en lille søster��

Ja i har alle sammen nok ret, men når man bliver banket i hovedet over man er ved at blive for gammel, så bliver jeg måske lidt usikker på om de så har ret .

Anmeld Citér

26. august 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Vi var 29 da vi fik den første og 33, da vi fik den næste.

Jeg har det lidt sådan, at så længe man ka blive gravid, er man ung nok. 

Self er der jo stor forskel på folk, på helbred og energi, men syntes at så længe overskuddet er der, så ser jeg det ik som et problem.. 

Min mor var 20 år yngre end min far, og ingen har nogensinde syntes han var for gammel, og han var verdens mest aktive og deltagende far nogensinde. Vh Stine 

Tak for dit svar jeg vil nu heller ikke selv mene jeg er ved at blive for gammel, jo vidst der er da dage hvor enes energi ikke er så højt, men det skyldtes jo mere at jeg arbejder mellem 12-14 timer 3-4 dage i streg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.