Brugt Zoo Billet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
100%anonym skriver:

Jeg har lige tjekket en billet og der står på at kopiering og videresalg er ulovligt og medfører bortvisning fra zoo. 

Inden ts gør noget så vil jeg ihvertfald anbefale at ringe og spørger dem så hun får klart svar. 

Jeg håber ikke hun finder en da zoo mister penge på det 

Ja, kopiering og videresalg af billetten. Men det er jo ikke det hun vil. Jeg ved godt du har arbejdet der men jeg tror stadig reglerne skal tolkes som at man ikke må kopiere og videresælge for at bruge dem til indgang. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
100%anonym skriver:

Næh. Folk må da bare bruge sin sunde fornuft og overholde reglerne og sparer sammen i stedet eller skærer i nogle udgifter så man har råd. 

Og hvor står de regler beskrevet? 

Anmeld Citér

30. juli 2018

ChesireKitty

100%anonym skriver:

Næh. Folk må da bare bruge sin sunde fornuft og overholde reglerne og sparer sammen i stedet eller skærer i nogle udgifter så man har råd. 

Ja, folk må da hellere bruge deres sunde fornuft og tankelæse så de kender reglerne som ikke står skrevet på hverken billet eller hjemmeside og derved kan følge dem

Hvis reglerne ikke er beskrevet for kunderne, som jo er dem der ifølge dig "snyder og bedrager", så kan det da umuligt være kunden der selv skal fremsnuse disse regler. Så burde det jo nemlig være folk som arbejder der, som får nys om at folk ikke kender reglerne, der giver beskeden videre så der kan laves ændringer og reglerne bliver gjort klare og der derved undgåes misforståelser.
Det kan jo meget vel være dig der giver dine tidligere kollegaer besked, så der ikke er andre der uvidende "snyder og bedrager".

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.