Brugt Zoo Billet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2018

Lililili

Jeg har arbejdet der så kender reglerne omkring rabatterne. Og nej koden er til eget brug og ikke andres. 

Men det står der intet om, så det kan jeg som forbuger ikke vide.  Så skal der selvfølgelig stå på billetten at det er til personligt brug og ikke må benyttes af andre. Det ved jeg ikke om det gør? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2018

ChesireKitty

Jeg tænker at det er lidt ligesom de der børnebilletter til Legoland som man efterhånden får næsten uanset hvad man køber; hvis man ikke selv skal bruge den, så kan man give den videre.

Jeg gør det også med rabatmærker fra diverse supermarkeder og sådan, for jeg bruger dem ikke selv, så kan andre jo lige så godt få glæde af det - hvis der vel og mærket ikke står nogle steder at man ikke må videregive rabatten.

Anmeld Citér

29. juli 2018

Dash

100%anonym skriver:

Jeg har arbejdet der så kender reglerne omkring rabatterne. Og nej koden er til eget brug og ikke andres. 

Ved du hvorfor regler er sådan? 

Jeg tænker umiddelbart at zoo jo kun tjener mere på at man gerne må videregive billetten til andre hvis man alligevel ikke skal bruge den selv 

Anmeld Citér

29. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Men det står der intet om, så det kan jeg som forbuger ikke vide.  Så skal der selvfølgelig stå på billetten at det er til personligt brug og ikke må benyttes af andre. Det ved jeg ikke om det gør? 

tjo der står DIN billet. Der står ikke du kan bruge billetten, men din billet. ������

Anmeld Citér

29. juli 2018

Lililili

tjo der står DIN billet. Der står ikke du kan bruge billetten, men din billet. ������

Hvis det er det vi som forbruger skal tyde ud fra , så står der også DET 8 cifrede kodenummer og ikke DIT.  Og der står EN billet pr. årskort og ikke DIN. Bare mere for at sige, at ud fra det det står, ville jeg ikke tænke det er en personlig kode. 

Anmeld Citér

30. juli 2018

Mops7

Stakkels TS, som søger en billet med en kode og folk antager hun vil bippe sig ind (snyde sig ind) og får en ordentlig omgang, når hun reelt set bare ville købe en billet med en rabatkode. Jeg tolker også det der står, som værende ligegyldigt hvem der bruger den. Den er til rådighed og der står ikke det er en personlig kode.  Så må de omformulere. 

Anmeld Citér

30. juli 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mops7 skriver:

Stakkels TS, som søger en billet med en kode og folk antager hun vil bippe sig ind (snyde sig ind) og får en ordentlig omgang, når hun reelt set bare ville købe en billet med en rabatkode. Jeg tolker også det der står, som værende ligegyldigt hvem der bruger den. Den er til rådighed og der står ikke det er en personlig kode.  Så må de omformulere. 

Enig her!

Har desværre ik nogen billet, men hvis jeg havde, havde du uden tvivl fået den! Vh Stine

Anmeld Citér

30. juli 2018

Tarinah

Tak Stine og Mops

Jeg håber videre!

Anmeld Citér

30. juli 2018

100%anonym

Dash skriver:

Ved du hvorfor regler er sådan? 

Jeg tænker umiddelbart at zoo jo kun tjener mere på at man gerne må videregive billetten til andre hvis man alligevel ikke skal bruge den selv 

Jeg ved det faktisk ikke præcis hvorfor det er sådan. Og give mange ret i at det er forkert formuleret. 

Men ved bare at reglerne siger at det er din billet til din rabat og at den ikke må videregives. 

Men det er vidst noget med at når du f.eks køber en indgangsbillet. Så betaler du (bruger lige runde tal) 100 kr. Dvs hvis du skal købe årskort (som koster lad os sige 400 kr) så har du allerede betalt de 100 til dem ved at besøge dem indenfor 5 dage tidligere. Derfor får du nu årskortet til 300 i stedet. 

Hvis ts så får de 100 kr af dig og køber et årskort til 300 kr. Så har zoo reelt set tabt 100 kr på en indgang ts ikke har betalt eller 400 kr på årskortet hun ikke vil betale. 

Tror ikke jeg kan forklare det bedre 

Anmeld Citér

30. juli 2018

100%anonym

Lililili skriver:

Det må jeg indrømme jeg ikke kan huske om der gør. Men giver ret i at det er dårligt formuleret på hjemmesiden. Men det ændre nu ikke på at koden er til privat beug 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.