Brugt Zoo Billet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2018

Mops7

StineW79 skriver:

Enig her!

Har desværre ik nogen billet, men hvis jeg havde, havde du uden tvivl fået den! Vh Stine

Samme her. Bor desværre så langt derfra, at jeg ikke har været der mere end én gang i mit liv. 

Hvis man ikke måtte bruge dem sådan, måtte man jo have koden på en e-mail, så de kan se den er sendt direkte fra dem og ikke videresendt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2018

Lililili

100%anonym skriver:

Det må jeg indrømme jeg ikke kan huske om der gør. Men giver ret i at det er dårligt formuleret på hjemmesiden. Men det ændre nu ikke på at koden er til privat beug 

Det syntes jeg jo det gør. Man kan ikke have en regel som man ikke kan læse sig til. Eller jo det kan man godt, men så ved firmaet også godt at den ikke bliver overholdt. Igen... forbrugeren har jo ingen chance for at vide det. Så jo billetten kan ud fra forbrugerens info bruges af alle. At den skulle være personlig giver ingen mening, når kun folk der arbejder der ved det.  Håber TS finder en billet. 

Anmeld Citér

30. juli 2018

100%anonym

Lililili skriver:

Det syntes jeg jo det gør. Man kan ikke have en regel som man ikke kan læse sig til. Eller jo det kan man godt, men så ved firmaet også godt at den ikke bliver overholdt. Igen... forbrugeren har jo ingen chance for at vide det. Så jo billetten kan ud fra forbrugerens info bruges af alle. At den skulle være personlig giver ingen mening, når kun folk der arbejder der ved det.  Håber TS finder en billet. 

Jeg har lige tjekket en billet og der står på at kopiering og videresalg er ulovligt og medfører bortvisning fra zoo. 

Inden ts gør noget så vil jeg ihvertfald anbefale at ringe og spørger dem så hun får klart svar. 

Jeg håber ikke hun finder en da zoo mister penge på det 

Anmeld Citér

30. juli 2018

Lililili

100%anonym skriver:

Jeg har lige tjekket en billet og der står på at kopiering og videresalg er ulovligt og medfører bortvisning fra zoo. 

Inden ts gør noget så vil jeg ihvertfald anbefale at ringe og spørger dem så hun får klart svar. 

Og som tidligere skrevet, hvis det står på er det noget andet. 

Anmeld Citér

30. juli 2018

Babilooo

100%anonym skriver:

Ej stop nu.... det er jo ikke en gratis billet hun søger. Det er da på ingen måde videresalg eller kopiering.

Det er en kode til at købe et årskort som zoo tjener massere af penge på.

Anmeld Citér

30. juli 2018

100%anonym

Smølfine123 skriver:

Ej stop nu.... det er jo ikke en gratis billet hun søger. Det er da på ingen måde videresalg eller kopiering.

Det er en kode til at købe et årskort som zoo tjener massere af penge på.

Og som er til eget brug. Ved videresalg og kopiering dækker netop eget brug. Som sagt. Har arbejdet der. 

Så stop selv med at omgås reglerne fordi man ikk vil betale fuld pris. Så må man sparer sammen til man har pengene eller låne dem af noget familie eller venner. Man snyder ikke

Anmeld Citér

30. juli 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
100%anonym skriver:

Og som er til eget brug. Ved videresalg og kopiering dækker netop eget brug. Som sagt. Har arbejdet der. 

Så stop selv med at omgås reglerne fordi man ikk vil betale fuld pris. Så må man sparer sammen til man har pengene eller låne dem af noget familie eller venner. Man snyder ikke

Hun sælger eller køber ikke billet af nogen private. Ligesom hun heller ikke kopiere billetten. Så nej det gør ts ikke. 

Jeg er sikker på at zoo ville ændre noget hvis de ikke ville have at koden bliver brugt af andre end køberen. Men tror nu de er ligeglade for uanset så har denne person købt årskort og måske vil hun fortsætte de næste par år hvor hun skal have det fornyet - og det er jo uden rabatkode. 

Jeg kan ikke se de nogen steder formulere at rabatkoden ikke må videregives. 

Til ts. Håber du finder en venlig sjæl der vil hjælpe. 

Anmeld Citér

30. juli 2018

100%anonym

mor:) skriver:

Hun sælger eller køber ikke billet af nogen private. Ligesom hun heller ikke kopiere billetten. Så nej det gør ts ikke. 

Jeg er sikker på at zoo ville ændre noget hvis de ikke ville have at koden bliver brugt af andre end køberen. Men tror nu de er ligeglade for uanset så har denne person købt årskort og måske vil hun fortsætte de næste par år hvor hun skal have det fornyet - og det er jo uden rabatkode. 

Jeg kan ikke se de nogen steder formulere at rabatkoden ikke må videregives. 

Til ts. Håber du finder en venlig sjæl der vil hjælpe. 

Ja kan snyd og bedrag kan man komme langt med. 

Anmeld Citér

30. juli 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
100%anonym skriver:

Ja kan snyd og bedrag kan man komme langt med. 

Så må du jo skynde dig at kontakte dine gamle kollegaer og fortælle om det snyd og bedrag der foregår med rabatkoderne 

Anmeld Citér

30. juli 2018

100%anonym

mor:) skriver:

Så må du jo skynde dig at kontakte dine gamle kollegaer og fortælle om det snyd og bedrag der foregår med rabatkoderne 

Næh. Folk må da bare bruge sin sunde fornuft og overholde reglerne og sparer sammen i stedet eller skærer i nogle udgifter så man har råd. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.