sne190810 skriver:
Jeg håber ikke du får heldet med dig.
Betal i stedet hvad det koster, eller bliv hjemme og vent til økonomien tillader det.
Alt det fis med at "låne" andres brugte billetter eller snyde sig ind på anden måde, er simpelthen dårlig stil.
Så er du måske også imod at købe brugt tøj til baby? Genbruge barnevogne? Legetøj?
Jeg er overbevist om at Zoo udemærket er klar over at nogle vil benytte rabatten via andres brugte billetter. Men lad os nu antage at en voksen går i Zoo, personen har ikke planer om at gøre det igen indenfor et år, og vælger derfor at give sin billet til en anden. Denne anden skal stadig betale 260kr for at købe årskortet. En voksenbillet koster 180. Dvs. at de stadig tjener mere på at sælge det ene årskort end de ville have fået for en enkelt entré. Dertil kan lægges hvad man kan regne med bliver købt indenfor, mad / is / souvenirs.
Hvis Zoo ikke var interesseret i at man kunne bruge andres brugte billetter, ville de nok kræve at man skulle fremvise den brugte billet i indgangen, og ikke bare skrive en kode på deres hjemmeside.
Alt i alt siger min logik mig at de har det fint med at man "genbruger" billetterne.
Anmeld
Citér