Jayyyy så er der styr på ferien!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2018

Janey

Profilbillede for Janey

Vi har delvist styr på ferien og burde tage os sammen og få det sidste på plads. Vi har allerede booket tur til Disneyland i efterårsferien og er i gang med at planlægge en 14 dages tur til USA i 2019, men sommerferien i næste måned mangler lige det sidste .

Vi har bestilt nogle dage i Tyskland og nogle dage i Barcelona, men mangler at få styr på de sidste dage i Tyskland, når vi kommer tilbage fra Barcelona. Vi rejser ud og hjem fra Hamburg, da ungerne også har fået lovet en tur i Heide Park.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi har delvist styr på ferien og burde tage os sammen og få det sidste på plads. Vi har allerede booket tur til Disneyland i efterårsferien og er i gang med at planlægge en 14 dages tur til USA i 2019, men sommerferien i næste måned mangler lige det sidste .

Vi har bestilt nogle dage i Tyskland og nogle dage i Barcelona, men mangler at få styr på de sidste dage i Tyskland, når vi kommer tilbage fra Barcelona. Vi rejser ud og hjem fra Hamburg, da ungerne også har fået lovet en tur i Heide Park.

Lige et godt råd med hensyn til Heidepark, så har jeg netop booket en tur dertil for min mand, jeg og vores to drenge.

Vi får to dages indgang til parken + vandland, en overnatning i temaværelse på hotellet og morgenmad for 175 euro (1350 kr.) for os alle 4.

Jeg kiggede på deres hjemmeside under "last minute" og jeg kan se, at det er et tilbud, der kører ret ofte.

Jeg har i øvrigt aldrig været der, så hvis andre har gode råd??

Anmeld Citér

15. juni 2018

Janey

Profilbillede for Janey
SØS skriver:

Lige et godt råd med hensyn til Heidepark, så har jeg netop booket en tur dertil for min mand, jeg og vores to drenge.

Vi får to dages indgang til parken + vandland, en overnatning i temaværelse på hotellet og morgenmad for 175 euro (1350 kr.) for os alle 4.

Jeg kiggede på deres hjemmeside under "last minute" og jeg kan se, at det er et tilbud, der kører ret ofte.

Jeg har i øvrigt aldrig været der, så hvis andre har gode råd??

Vi har allerede booket i marts, da det betød meget for vores unger at bo i et Gurli Gris værelse, og det var udsolgt på mange af vores feriedage, så vi turde ikke vente. Det var også en pakke, vi købte, og den var lidt dyrere end jeres pakke (mener det var 275 euro) men indeholder det samme plus aftensmad for os alle 4. 

Vi har været der en gang før for 2 år siden, men dengang havde vi ikke en overnatning.

Anmeld Citér

15. juni 2018

Anonym

Vi tager 5 ugers Road trip tværs over USA i auto camper. 3 voksne og 3 børn  

Anmeld Citér

15. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har altid hadet telt. Jeg har altid syntes det var fugtigt og klamt. Måske med traumer fra barndommen og ungdommen(festivaler). 

Vi undersøgte virkelig markedet og var ude flere steder og til campingmesse hvor vi blev tændt på et bomuldstelt. Det føles overhovedet ikke fugtigt. Men de er jo ikke helt billige de telte. Vi har et Outwell. 

Der skulle virkelig meget til at overtale mig, men er virkelig positivt overrasket. Du må få overtalt din mand og så sørge for det er “luksus.” Det gjorde min mand og det betyder altså meget at hvis det er koldt at der fx kan tændes for varmen 

Jeg tror at hvis det nogenside skal lykkes mig, at overtale ham til camping, så blir det nok nærmer i en campingvogn, som er sat op og klar, når vi kommer frem

Min veninde og jeg, har altid sovet i telt, så snart det har kunnet lade sig gøre. Det har altså bare noget helt specielt over sig!

Anmeld Citér

15. juni 2018

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Årh jeg drømmer godt nok også om en tur til USA. Men må indrømme at så længe Donald er ved magten, så ved jeg ikke helt om jeg har lyst

Anmeld Citér

15. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi tager 5 ugers Road trip tværs over USA i auto camper. 3 voksne og 3 børn  

Jeg drømmer også om en tur til USA, men ved ikke helt om jeg har lyst så længe Donald er ved magten. Så satser på at han er væk om et par år, hvor så også ungerne er lidt ældre

Anmeld Citér

15. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg drømmer også om en tur til USA, men ved ikke helt om jeg har lyst så længe Donald er ved magten. Så satser på at han er væk om et par år, hvor så også ungerne er lidt ældre

Hehe. Vi mærker nu ikke så meget til ham  

Anmeld Citér

15. juni 2018

Happiness(backagain)

Vi skal til Kroatien på et all inklusive hotel i 8 dage. Vi var møg heldige og få det for 8500kr for os alle 5, inkl. all inklusive Vi skal dog selv transportere os derned, men det gør vi gerne  

På turen derned har vi booket en overnatning i Østrig, og satser på vi tager en overnatning i Tyskland på vej hjem.

Og ellers står det på Cirkus Summarum, ZOO og ellers bare hygge i haven, og rundt omkring i området  

Jeg er på barsel til november, så ungerne får nok en ret lang sommerferie. Eller det bliver op til dem selv om de vil afsted når deres 3 ugers fastlagte ferie er gået. Tror den store gerne vil i SFO, men mellemsten plejer hellere at ville være hjemme, end at komme i børnehave  

Anmeld Citér

15. juni 2018

Anonym trådstarter

Happiness(backagain) skriver:

Vi skal til Kroatien på et all inklusive hotel i 8 dage. Vi var møg heldige og få det for 8500kr for os alle 5, inkl. all inklusive Vi skal dog selv transportere os derned, men det gør vi gerne  

På turen derned har vi booket en overnatning i Østrig, og satser på vi tager en overnatning i Tyskland på vej hjem.

Og ellers står det på Cirkus Summarum, ZOO og ellers bare hygge i haven, og rundt omkring i området  

Jeg er på barsel til november, så ungerne får nok en ret lang sommerferie. Eller det bliver op til dem selv om de vil afsted når deres 3 ugers fastlagte ferie er gået. Tror den store gerne vil i SFO, men mellemsten plejer hellere at ville være hjemme, end at komme i børnehave  

Det var godt nok også vildt billigt. Og fedt at man bare nogle gange har lov til at være heldig!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.