Jayyyy så er der styr på ferien!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det ene sommerhus vi har lejet, ligger ude på djuversland, så vi ska helt sikkert også i djuverssommerland og ungerne glæder sig for vildt, fordi det er 2 år siden, vi så sidst var der.

Vi skal også ud og fange masser af krabber. Ungerne gav deres far en Krabbestang i farsdagsgave Vi skal også ud og fiske. Ungerne elsker det og fiskene smager bare bedre, når man selv har fanget dem.

Jeg skal faktisk på veninde tur til rom, i september, og jeg glæder mig for vildt, da jeg aldrig har været der!

Det lyder som vores ferier

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det er så dejligt at vide at ferien er i orden og man rigtig kan gå og glæde sig

Vi har lejet sommerhus i marts fordi vi godt ville være i god tid. Men for en måned siden får vi mail om at huset ikke er i god stand og fik tilbudt nogle andre, som bare ikke var noget for os. 

Vi fandt så et andet der havde de samme faciliteter som det vi oprindeligt havde lejet men det kostede 2400kr mere. Vi fik talt med sol og strand og de klarede merudgiften. Så alt er på plads igen og vi glæder os til ferie

Det er ikke for at lave reklame - men det er første gang vi lejer hos sol og strand og synes virkelig vi fik god service

Det er jo alligevel også mange penge, og ka betyde forskellen på hva man har råd til af oplevelser osv, på selve ferien. Så det er da mega god servis at de betaler forskellen! 

Ja nu kan vi bare gå og glæde os, og vide der er styr på det

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det lyder som vores ferier

Det blir så dejligt!

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym

Vi har haft vores på plads siden umiddelbart efter påske. Vi har en “regel” om altid at planlægge næste ferie når vi afslutter en. :-) 

Vi skal 14 dage sydpå i familiens ferielejlighed, det er nemt nu hvor jeg er gravid og vi har en i forvejen på halvandet. 

Anmeld Citér

14. juni 2018

AlwaysAno

Vi skal 3 dage til Fårup sommerland hvor vi skal bo på deres hotel i parken. 

Senere skal ungerne på miniferie i 2 nætter hos mormor.

så skal vi 5 dage til Jesperhus.

og så slutter ungerne og manden af med 3 dages kanotur ☺️

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi har haft vores på plads siden umiddelbart efter påske. Vi har en “regel” om altid at planlægge næste ferie når vi afslutter en. :-) 

Vi skal 14 dage sydpå i familiens ferielejlighed, det er nemt nu hvor jeg er gravid og vi har en i forvejen på halvandet. 

Her kan vi desværre ikke bestille vores ferie så lang tid frem, da vi ikke kan være sikre på hvor vores ferie ligger.

vi plejer at skulle ønske vores sommerferie i januar, også plejer vi at få besked i marts/april, om hvordan ferieplanen hænger sammen.

Vi er blevet bedt om at ønske vores ferie ønsker for efteråret, inden d 1/7. Også må vi bare vente og se om planen kan gå op.

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym trådstarter

AlwaysAno skriver:

Vi skal 3 dage til Fårup sommerland hvor vi skal bo på deres hotel i parken. 

Senere skal ungerne på miniferie i 2 nætter hos mormor.

så skal vi 5 dage til Jesperhus.

og så slutter ungerne og manden af med 3 dages kanotur ☺️

Her har vi også haft endags ture til Jesperhus de sidste par år. Det er bare rigtig hyggeligt og ligger kun ca 25 min fra svigerfars sommerhus, som vi plejer at låne.

Vi har faktisk overvejet om ungerne, skulle have et par dage alene hos svigermor, men tror måske vi venter til næste år.

Har overvejet at spørge svigerfar og hans kone, om de vil have ungerne med i sommerhus fra fredag til søndag. Hvor vi feks kunne komme op med dem fredag til aftensmad, også kunne far hente dem søndag over frokost. Men ved ikke om vi tør udsætte svigerfar for børn, så mange dage i træk, da han nok ville have brug for at sove en uge i træk bagefter Han er ikke just vant til børn, da ham og svigermor, blev skildt da kæresten var barn

Anmeld Citér

14. juni 2018

Tip!

2skønnebørn skriver:

Kan anbefale Bjerrumgaard.dk  - lækre værelser på en gård, med adgang til køkken. Gå afstand til Ribe. Skønt sted. 

Men 850 kr pr overnatning? Det kan vi også bo på hotel for..

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym

Skouboe skriver:

Vi skal også sydpå med telt for første gang, her til sommer. 2 voksne og 2 børn og vores nye 3 værelses telt.. det bliver sjovt at prøve. Nogle gode tips til nybegynderne?

Hmm. Vil stadig betegne os som nybegyndere da det er 2. år vi skal afsted på camping. 

Altså tips, hvad tænker du? Vi laver alt i/ved teltet. Det eneste vi bruger fælleshusene til er til opvask og når vi bager boller til morgenmad eller bager en kage. 

Jeg kan godt lide at have det hele ved os for nemhedens skyld. I år har vi investeret i et ekstra køkken, så vi kommer til at have noget mere bordplads når vi skal lave mad. 

Ellers synes jeg det er en meget nem og dejlig måde at holde ferie på, for både voksne og børn

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym

Anonym skriver:

Vi camperede altid da jeg var barn, og jeg elskede det. Men her er min kæreste ikke så vild med camping. 

Så jeg har i stedet valgt at sætte et 20 år, gammelt telt op, i haven, hvor mig og ungerne har sovet et par gange, de sidste 3 uger. Den store har haft veninder på overnatning et par gange også. Elsker at sove i telt!! 

Jeg har altid hadet telt. Jeg har altid syntes det var fugtigt og klamt. Måske med traumer fra barndommen og ungdommen(festivaler). 

Vi undersøgte virkelig markedet og var ude flere steder og til campingmesse hvor vi blev tændt på et bomuldstelt. Det føles overhovedet ikke fugtigt. Men de er jo ikke helt billige de telte. Vi har et Outwell. 

Der skulle virkelig meget til at overtale mig, men er virkelig positivt overrasket. Du må få overtalt din mand og så sørge for det er “luksus.” Det gjorde min mand og det betyder altså meget at hvis det er koldt at der fx kan tændes for varmen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.