Muffinmus skriver:
Vi tager lidt på camping i selve sommerferien. Vi har et stort telt med 2 sovekabiner hvor de 3 børn ligger og så sover min mand og jeg i den store del.
Ungerne elsker det, friheden, nye bekendtskaber og legepladser mm.
De klassiske ture til djurs sommerland nu vi har årskort og ture ned og fange krabber osv.
I slut august flyver vi til Rom, lejer bil og skal bo på en mellem str camping lige 15-20 km uden for byen. Vi skal bo i mobilehome med 3 soveværelser og terrasse. Endnu en gang fordi ungerne elsker camping livet og de kan sagtens møde nye børn trods sprogforskellen.
Det ene sommerhus vi har lejet, ligger ude på djuversland, så vi ska helt sikkert også i djuverssommerland og ungerne glæder sig for vildt, fordi det er 2 år siden, vi så sidst var der.
Vi skal også ud og fange masser af krabber. Ungerne gav deres far en Krabbestang i farsdagsgave
Vi skal også ud og fiske. Ungerne elsker det og fiskene smager bare bedre, når man selv har fanget dem.
Jeg skal faktisk på veninde tur til rom, i september, og jeg glæder mig for vildt, da jeg aldrig har været der!
Anmeld
Citér