Jayyyy så er der styr på ferien!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2018

Muffinmus

Vi tager lidt på camping i selve sommerferien. Vi har et stort telt med 2 sovekabiner hvor de 3 børn ligger og så sover min mand og jeg i den store del. 

Ungerne elsker det, friheden, nye bekendtskaber og legepladser mm.

De klassiske ture til djurs sommerland nu vi har årskort og ture ned og fange krabber osv. 

I slut august flyver vi til Rom, lejer bil og skal bo på en mellem str camping lige 15-20 km uden for byen. Vi skal bo i mobilehome med 3 soveværelser og terrasse. Endnu en gang fordi ungerne elsker camping livet og de kan sagtens møde nye børn trods sprogforskellen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2018

Carina:-)

Vi tager 14 dage i Grækenland.  Nogle af dem i Athen.  Og så en uge i sommerhus i uge 31 . Resten af skoleferien er det ren afslapning kombineret med arbejde . Vi er selvstændige så har jo en del ansatte der også skal have ferie 

Anmeld Citér

14. juni 2018

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Tip! skriver:

Hvad er forskellen på at leje et par forskellige sommerhuse, og leje et par forskellige sommerhuse? 

Jeg er håbløs bagud, vi vil gerne et par dage til Ribe egnen, men alt på airbnb er optaget, camping orker jeg ikke, og hotel er bare for dyrt.. 

Kan anbefale Bjerrumgaard.dk  - lækre værelser på en gård, med adgang til køkken. Gå afstand til Ribe. Skønt sted. 

Anmeld Citér

14. juni 2018

Skouboe

Anonym skriver:

Vi er teltcampister. Vi er gået all in på luksus i teltet og har derfor både gulvtæppe, varme og “køkken”. Den eneste ulempe er at skulle op til toiletterne. Men plejer at lægge os på en plads der ikke er vildt langt fra. Vi har 3 børn med os. 

Jeg havde aldrig drømt om at skulle blive campist, da jeg aldrig har magtet telte og vi altid rejste sydpå i ferierne, da jeg barn og altid på hotel eller ferielejlighed. 

Men synes det er en ret fed ferie for småbørnsfamilier. Børnene elsker det. 

Vi skal også sydpå med telt for første gang, her til sommer. 2 voksne og 2 børn og vores nye 3 værelses telt.. det bliver sjovt at prøve. Nogle gode tips til nybegynderne?

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Vi har haft styr på en del af sommerferien siden januar vi rejser til Tyrkiet om små 17 dage og er væk i 8 dage. Hvad vi skal lave i resten af ferien har vi ikke planlagt, men det bliver sikkert nogen dagsture, og dage med det rene ingenting

De dage vi ska bo hos svigermor, kommer vi også til at bruge på ture rundt på Fyn. 

Vi har noget venner's årskort til odensezoo, som gir gratis adgang og rabatter til forskellige steder, så det vil vi udnytte lidt!

Tyrkiet er også mega lækkert!!

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi er teltcampister. Vi er gået all in på luksus i teltet og har derfor både gulvtæppe, varme og “køkken”. Den eneste ulempe er at skulle op til toiletterne. Men plejer at lægge os på en plads der ikke er vildt langt fra. Vi har 3 børn med os. 

Jeg havde aldrig drømt om at skulle blive campist, da jeg aldrig har magtet telte og vi altid rejste sydpå i ferierne, da jeg barn og altid på hotel eller ferielejlighed. 

Men synes det er en ret fed ferie for småbørnsfamilier. Børnene elsker det. 

Vi camperede altid da jeg var barn, og jeg elskede det. Men her er min kæreste ikke så vild med camping. 

Så jeg har i stedet valgt at sætte et 20 år, gammelt telt op, i haven, hvor mig og ungerne har sovet et par gange, de sidste 3 uger. Den store har haft veninder på overnatning et par gange også. Elsker at sove i telt!! 

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym trådstarter

Muffinmus skriver:

Vi tager lidt på camping i selve sommerferien. Vi har et stort telt med 2 sovekabiner hvor de 3 børn ligger og så sover min mand og jeg i den store del. 

Ungerne elsker det, friheden, nye bekendtskaber og legepladser mm.

De klassiske ture til djurs sommerland nu vi har årskort og ture ned og fange krabber osv. 

I slut august flyver vi til Rom, lejer bil og skal bo på en mellem str camping lige 15-20 km uden for byen. Vi skal bo i mobilehome med 3 soveværelser og terrasse. Endnu en gang fordi ungerne elsker camping livet og de kan sagtens møde nye børn trods sprogforskellen. 

Det ene sommerhus vi har lejet, ligger ude på djuversland, så vi ska helt sikkert også i djuverssommerland og ungerne glæder sig for vildt, fordi det er 2 år siden, vi så sidst var der.

Vi skal også ud og fange masser af krabber. Ungerne gav deres far en Krabbestang i farsdagsgave Vi skal også ud og fiske. Ungerne elsker det og fiskene smager bare bedre, når man selv har fanget dem.

Jeg skal faktisk på veninde tur til rom, i september, og jeg glæder mig for vildt, da jeg aldrig har været der!

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Vi tager 14 dage i Grækenland.  Nogle af dem i Athen.  Og så en uge i sommerhus i uge 31 . Resten af skoleferien er det ren afslapning kombineret med arbejde . Vi er selvstændige så har jo en del ansatte der også skal have ferie 

Årh jeg ville så gerne til Grækenland. Har aldrig været der, men har hørt det er fantastisk!

Ja der er garanteret nok at se til, når man har eget firma. 

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Vi skal også sydpå med telt for første gang, her til sommer. 2 voksne og 2 børn og vores nye 3 værelses telt.. det bliver sjovt at prøve. Nogle gode tips til nybegynderne?

Det bliver garanteret så fedt. Elsker camping og telt, men min kæreste er ikke den store campist

Anmeld Citér

14. juni 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er så dejligt at vide at ferien er i orden og man rigtig kan gå og glæde sig

Vi har lejet sommerhus i marts fordi vi godt ville være i god tid. Men for en måned siden får vi mail om at huset ikke er i god stand og fik tilbudt nogle andre, som bare ikke var noget for os. 

Vi fandt så et andet der havde de samme faciliteter som det vi oprindeligt havde lejet men det kostede 2400kr mere. Vi fik talt med sol og strand og de klarede merudgiften. Så alt er på plads igen og vi glæder os til ferie

Det er ikke for at lave reklame - men det er første gang vi lejer hos sol og strand og synes virkelig vi fik god service

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.