Jayyyy så er der styr på ferien!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
41 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2018

Anonym trådstarter

Jayyy så er vores sommerferie endelig på plads og planlagt, og jeg GLÆDER mig, bare til det bliver ferie. Og vi plejer ellers at være håbløs bagud med planlægningen!!

Vi plejer at være så heldig, at vi kan låne et par sommerhuse, men i år har vi bestemt at prøve noget nyt, så vi har for første gang lejet et par forskellige sommerhuse, også tager vi på ferie hos svigermor et par dage, og køre så på ture ud derfra.

Så vi krydser finger for at sommervejret holder, og ønsker alle andre en helt fantastisk sommerferie!!

Er i andre ved at have styr på sommerferien?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2018

Tip!

Anonym skriver:

Jayyy så er vores sommerferie endelig på plads og planlagt, og jeg GLÆDER mig, bare til det bliver ferie. Og vi plejer ellers at være håbløs bagud med planlægningen!!

Vi plejer at være så heldig, at vi kan låne et par sommerhuse, men i år har vi bestemt at prøve noget nyt, så vi har for første gang lejet et par forskellige sommerhuse, også tager vi på ferie hos svigermor et par dage, og køre så på ture ud derfra.

Så vi krydser finger for at sommervejret holder, og ønsker alle andre en helt fantastisk sommerferie!!

Hvad er forskellen på at leje et par forskellige sommerhuse, og leje et par forskellige sommerhuse? 

Jeg er håbløs bagud, vi vil gerne et par dage til Ribe egnen, men alt på airbnb er optaget, camping orker jeg ikke, og hotel er bare for dyrt.. 

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

Hvad er forskellen på at leje et par forskellige sommerhuse, og leje et par forskellige sommerhuse? 

Jeg er håbløs bagud, vi vil gerne et par dage til Ribe egnen, men alt på airbnb er optaget, camping orker jeg ikke, og hotel er bare for dyrt.. 

Vi har i mange år, lånt svigerfars sommerhus et par dage, eller 1 uge. Også har vi også lånt min moster og onkels sommerhus. Så vi har været de "samme" steder, de sidste mange år. 

I år, ville vi gerne ud og "opleve" noget nyt, så vi har lejer et par sommerhuse andre steder, så vi skal ud og se noget nyt i år. Så det er "bare" den eneste forskel!

Også er det på en måde, bare så rart at vide hvad vi skal i god tid, fremfor kun et par uger før

Anmeld Citér

13. juni 2018

Tip!

Anonym skriver:

Vi har i mange år, lånt svigerfars sommerhus et par dage, eller 1 uge. Også har vi også lånt min moster og onkels sommerhus. Så vi har været de "samme" steder, de sidste mange år. 

I år, ville vi gerne ud og "opleve" noget nyt, så vi har lejer et par sommerhuse andre steder, så vi skal ud og se noget nyt i år. Så det er "bare" den eneste forskel!

Også er det på en måde, bare så rart at vide hvad vi skal i god tid, fremfor kun et par uger før

Det er helt sikkert ja.. 

vi plejer at være i mine forældre sommerhus en uge, det har vi allerede været i år.. 

hvis nogen kender nogen der vil leje et sommerhus/anneks andet ud til mor og sønnike her omkring Ribe/Vadehavet, så sig endelig til 

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

Det er helt sikkert ja.. 

vi plejer at være i mine forældre sommerhus en uge, det har vi allerede været i år.. 

hvis nogen kender nogen der vil leje et sommerhus/anneks andet ud til mor og sønnike her omkring Ribe/Vadehavet, så sig endelig til 

Ja også var vi så heldige i år, at "vinde" lodtrækningen om et feriehus igennem mit arbejde, så det koster heller ikke en formue, så det har også betydet, at vi har råd til at leje et sommerhus, en uge mere, hvilket er ret fantastisk.

Håber i finder en fed ferie!

Faktisk kunne vi måske oprette en tråd, med gode tilbud, til inspiration til andre også? 

Anmeld Citér

13. juni 2018

Tip!

Ja også var vi så heldige i år, at "vinde" lodtrækningen om et feriehus igennem mit arbejde, så det koster heller ikke en formue, så det har også betydet, at vi har råd til at leje et sommerhus, en uge mere, hvilket er ret fantastisk.

Håber i finder en fed ferie!

Faktisk kunne vi måske oprette en tråd, med gode tilbud, til inspiration til andre også? 

Årh, hvor fedt med lodtrækning.. jeg var også med i vores pulje, og vandt ikke dette år.. men udenfor højsæsonen er det nemt at leje de fede sommerhuse og vores kommunes hus i Lalandia..

vi har en dejlige ferie i sigte, en uge på Mallorca i uge 40, så det går nok.  

Anmeld Citér

13. juni 2018

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

Det er helt sikkert ja.. 

Vi har faktisk fundet sommerhuset igennem sj feriehusudlejnin

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

Årh, hvor fedt med lodtrækning.. jeg var også med i vores pulje, og vandt ikke dette år.. men udenfor højsæsonen er det nemt at leje de fede sommerhuse og vores kommunes hus i Lalandia..

vi har en dejlige ferie i sigte, en uge på Mallorca i uge 40, så det går nok.  

Ja blev mega overrasket, fordi vi har deltaget de sidste 3 år, men har aldrig været heldige, at få et. Så det var bare fedt, især fordi vi fik vores første valg af sommerhus!

Anmeld Citér

14. juni 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Vi har haft styr på en del af sommerferien siden januar vi rejser til Tyrkiet om små 17 dage og er væk i 8 dage. Hvad vi skal lave i resten af ferien har vi ikke planlagt, men det bliver sikkert nogen dagsture, og dage med det rene ingenting

Anmeld Citér

14. juni 2018

Anonym

Vi er teltcampister. Vi er gået all in på luksus i teltet og har derfor både gulvtæppe, varme og “køkken”. Den eneste ulempe er at skulle op til toiletterne. Men plejer at lægge os på en plads der ikke er vildt langt fra. Vi har 3 børn med os. 

Jeg havde aldrig drømt om at skulle blive campist, da jeg aldrig har magtet telte og vi altid rejste sydpå i ferierne, da jeg barn og altid på hotel eller ferielejlighed. 

Men synes det er en ret fed ferie for småbørnsfamilier. Børnene elsker det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.