Hej alle jeg har lige brug for at vide, om det er mig, der er for følsom og overdriver, eller om jeg har ret i, at min kærestes veninde overskrider for mange grænser og er respektløs..
Jeg og min kæreste har været sammen i 11 måneder nu og venter vores lille baby (er 16 uger henne).. Han har dog en forholdsvis tæt veninde, om han har kendt i 7-8 år..
Ham og den her veninde har i starten af venskabet flirtet med hinanden, fordi de var en smule interesseret i hinanden.. Dog blev det aldrig til noget andet end flirt, at de sov lidt sammen (uden at lave noget), og så har han til en fest set hendes bryster, fordi hun gik topløs rundt.. Men som sagt så har de altid i den tid, de har kendt hinanden, småflirtet med hinanden samt de har haft en helt speciel kemi.. Godt nok for sjov-flirten, men stadig flirt og berøringer (mest fra hendes side, da han ikke helt kan finde ud af at flirte hehe)..
Men da vi så begyndte at date, fortsatte den her flirt fra hendes side af.. Selv da vi begyndte at være kærester, flirtede hun med ham (for sjov).. Altså hun gik og tog ham på røven, sendte halvflirtende beskeder til ham engang imellem, kunne finde på at nusse ham på armen eller låret for sjov, drillede os med at vi holdt i hånd og tog derfor hans hånd og flettede fingre med ham.. Alt det her foran både mig og hendes egen kæreste..
Jeg tog så en snak med min kæreste om det, fordi jeg følte, at hun var interesseret i ham, samt jeg synes, at det er respektløst både over for mig og over for hendes egen kæreste, og jeg var faktisk virkelig ked af det.. Min kæreste kunne til dels forstå mig, men prøvede at sige, at sådan havde det altid været, så der var ikke noget i det.. Det ville jeg stadig ikke have, så han prøvede at skubbe hende lidt væk, altså sige at hun skulle lade være med de her ting og skrev heller ikke til hende mere osv..
Alt det her hjalp, og jeg fik det faktisk godt med hende igen, og begyndte at se forbedring hos hende.. Hun holdt sig pludselig til sin egen kæreste, og hun og jeg fik et bedre venskab (skal desværre finde mig i, at hun er en del af den faste vennegruppe, så måtte jo prøve at få det bedste ud af det).. Og jeg synes jo også, at hun egentlig er sød nok.. Synes bare, at hun overskred rigtig mange grænser..
Men nu er det så begyndt at blusse op igen.. Hun er igen begyndt at skrive og snappe med ham i stedet for at skrive i vores fællessamtale.. Hun sendte kyssesmileys til ham til sidste fest, fordi hun ville "provokere mig", fordi jeg sad og læste med på deres samtale (er en aftale mig og min kæreste har, at jeg gerne må ligesom han gerne må læse mine samtaler med folk).. Og hun skal ALTID lige blande sig i vores forhold.. Altså fx har vi aftalt, at vi til fester kører hjem på samme tid - også selvom jeg vil hjem før ham.. Men hun skal ALTID lige kommentere, at jeg jo "bare kan køre hjem, og lade ham blive tilbage og feste til den lyse morgen - også når vi har fået baby", og jeg har sagt til hende, at det har jeg det ikke godt med, og at vi har en aftale om at køre hjem sammen.. Men her til sidste fest, hvor hun også sendte de der kyssesmileys, så nævnte hun det igen.. At jeg kunne jo bare køre hjem, når baby skulle i seng, og så kunne min kæreste blive tilbage og feste.. IGEN: det er en aftale som jeg og min kæreste har, at det gør vi IKKE, og det pisser mig af, at hun blander sig i vores forhold, og at hun igen er begyndt at have "noget kørende" med min kæreste bag min ryg, for min kæreste lægger ikke mærke til det/tænker over det.. Men jeg synes, at det er respektløst af hende..
Er det mig, der er for sippet, eller går hun over grænsen?
Ps. Skal lige siges, at min kæreste tager en snak med hende næste gang vi ses, for jeg bliver ved med at tude over det og få det skidt med det, når jeg ser en besked fra hende af til ham..