Ja overskriften siger jo næsten sig selv
Har tit perioder hvor jeg ik sover ordenligt, og de fleste nætter får jeg kun omkring 4 timers søvn.
På hverdage går jeg i seng mellem kl 23-24, bruger 15-20 minutter på at falde i søvn, og derefter er det så meget forskelligt hvor længe jeg sover. Tit vågner jeg igen efter et par timer, hvorefter jeg bruger lang tid på at vende og dreje mig. Tit bruger jeg lige 10 forsøg på at få kæresten til at stoppe med at snorke, hvilket jo er håbløst, for hver gang jeg er ved at falde hen igen, fanger han lige en kæmpe torsk
Derefter ska jeg lige bruge 14-20 minutter på at finde en ny liggestilling, fordi jeg har piskesmæld og derfor altid har ondt et eller andet sted.
Tit ender jeg med at ligge mig ind på sofaen, for ik at kvæle kæresten, som påståer at han ik snorker, men bare drømmer han er en kat, som spinder..
Derefter bruger jeg lige lidt tid på endten min tlf eller min i-pad, indtil jeg igen ka sove. Dette er som regl et sted mellem kl 4 og kl 5. Derefter ringer vores vækkeur kl 6, og dagen starter forfra, med det resultat, at jeg på en god nat har fået omkring 4-41/2 timers søvn.
Hva med jer andre, hva lavet i om natten?? Vh Stine
Anmeld
Citér