Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Barnevogn, tøj, puslebord, babyalarm osv koster jo en formue... det er da kun rimeligt at faren er med til at betale det.
Da jeg blev gravid troede jeg vi var to om at betale udgifterne, det er da ikke ok at jeg ikke har råd til at give mit barn hvad hun har brug for fordi faren vælger at smutte. Det kan jeg i hvert fald ikke se det rimelige i.
ja selvfølgelig er det fair at han er med til at betale, men i stedet for at se det som; jeg skal have penge, hvad så med at sæt jer ned og se hvad I skal bruge og snak om det.
Ja, han skal betale, men på et tidspunkt skal han også have alle de ting, hjælper du så den anden vej?

Snak med ham, han vil vel interesseret i at være en del af sin datters liv, og give hende ting til hverdagen. og man Behøver jo ikke at købe alt, min søster fik da ting fra begge sæt bedster, og fra mig og andre.
Men i stedet for at sid og Sig; hvad jeg kan få, så tag en snak med ham, se hvad du har brug for i starten. Selvom at I er gået fra hinanden har I en datter, og hun skal selvfølgelig have ting til hverdagen.
Anmeld
Citér