Førhen da jeg brugte baby.dk var der vildt meget aktivitet. Siden er også den jeg altid synes var så hyggelig at være en del af. Her nogle år efter er jeg godt nok skuffet. Undskyld. Men synes for der første der er alt for mange ubesvarede indlæg. Synd. Og derudover så synes jeg der er en meget negativ tone herinde og det ofte de samme der reagere på alle indlæg. Intet ondt mod jer og negativiteten er ikke rettet mod jer, men de få anonyme der svare. Synes blot at det ville være federe med lidt flere input, lidt mere impati og en mere positiv tone. Man ved ikke hvordan folk bag skærmen har det og hvad man hver især kæmper med fysisk/psykisk.
Synes netop det her sted burde være et frirum hvor man kan spørge dumt eller trods sin angst eller andre ting kan få luft eller besvaret nogle ting, uden at blive latterliggjort. Det måske svært at spørge omgangskredsen, da det her forum netop er anonymt fordi mange af de her emner er midlertidige eller permanente private. Måske har man ikke andre at spørge eller snakke med.
Håber ikke det rammer nogen. Ikke min mening. Synes bare det er kedeligt at skrive et spørgsmål og håbe på svar/debat/imput og når man kigger dagen efter er der stadig ingen svar. Synes baby.dk er meget død i forhold til andre sider, selvom baby.dk kan være mere anonymt hvor man ikke SKAL vise brugernavn ved hvert privat spørgsmål. Øv! 
Ved ikke hvad jeg ville, udover jeg håbede det måske gav lidt til eftertanke for brugerne.
Anmeld
Citér