Meget lidt aktivitet her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
31 svar
31 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2018

Anonym trådstarter

Førhen da jeg brugte baby.dk var der vildt meget aktivitet. Siden er også den jeg altid synes var så hyggelig at være en del af. Her nogle år efter er jeg godt nok skuffet. Undskyld. Men synes for der første der er alt for mange ubesvarede indlæg. Synd. Og derudover så synes jeg der er en meget negativ tone herinde og det ofte de samme der reagere på alle indlæg. Intet ondt mod jer og negativiteten er ikke rettet mod jer, men de få anonyme der svare. Synes blot at det ville være federe med lidt flere input, lidt mere impati og en mere positiv tone. Man ved ikke hvordan folk bag skærmen har det og hvad man hver især kæmper med fysisk/psykisk. 

Synes netop det her sted burde være et frirum hvor man kan spørge dumt eller trods sin angst eller andre ting kan få luft eller besvaret nogle ting, uden at blive latterliggjort. Det måske svært at spørge omgangskredsen, da det her forum netop er anonymt fordi mange af de her emner er midlertidige eller permanente private. Måske har man ikke andre at spørge eller snakke med. 

Håber ikke det rammer nogen. Ikke min mening. Synes bare det er kedeligt at skrive et spørgsmål og håbe på svar/debat/imput og når man kigger dagen efter er der stadig ingen svar. Synes baby.dk er meget død i forhold til andre sider, selvom baby.dk kan være mere anonymt hvor man ikke SKAL vise brugernavn ved hvert privat spørgsmål. Øv! 

Ved ikke hvad jeg ville, udover jeg håbede det måske gav lidt til eftertanke for brugerne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2018

csigvard

Jeg har tit tænkt det samme.. Der sker mere på min-mave, så det er faktisk der, jeg er begyndt at kigge mest mht. debatter og spørgsmål.. 

Synes også, at det er virkelig ærgerligt 

Anmeld Citér

23. april 2018

Anonym trådstarter

csigvard skriver:

Jeg har tit tænkt det samme.. Der sker mere på min-mave, så det er faktisk der, jeg er begyndt at kigge mest mht. debatter og spørgsmål.. 

Synes også, at det er virkelig ærgerligt 

Ja det samme her. Men begge sider har fordele og ulemper. Der kan man ikke være anonym hvilket betyder at folk hurtigt siger: spurgte du ikke også om ...... 

det jo det siderne er til for. Spørgsmål man ikke kan få besvaret andre steder. 

Og så jeg ved at være træt af, at se der bliver skrevet TROLL til indlæg der ligger en smule udenfor normen. Synes virkelig det er en magtkamp om at få ret og der sidder måske et menneske med følelser bag skærmen, når der bliver gættet forkert. Håber da de havde ret, ellers synes jeg bare det er synd. 

Anmeld Citér

23. april 2018

Tine B

Helt enig.. Da jeg var gravid sidst for 2 år siden, var der meget mere gang i siden.. Og der var ikke samme grad af negativitet.. 

Anmeld Citér

23. april 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har efterhånden været herinde i mange år... og ja aktiviteteten har været større.

Dog synes jeg, der kan stadigvæk være nogle spændende debatter herinde. 

Og ja, der kan være en træls tone herinde, ligesom alle andre steder - dog synes jeg ikke det er SÅ slemt. Men det handler nok om hvilke øjne der læser. måske har jeg bare vænnet mig til det?

Anmeld Citér

23. april 2018

Benjamins'mor

Vil give dig ret.

Blev selv medlem tilbage i 2010 og har brugt siden on/off, men der var mere aktivitet da jeg først blev medlem.

Må dog også indrømme, nu er mine børn forholdsvis store (4 & 7) og så derfor føler jeg nok også tit startsiden drukner i (for mig) uinteressante i indlæg.

Synes ihvertfald der er rigeligt med indlæg om en test er positiv.

Anmeld Citér

23. april 2018

Anonym

Synes også det er blevet noget anderledes. Ofte handler debatterne mere om at hævde sig, om at stille spørgsmålstegn ved folks valg af anonym-knappen, og sætte andre på plads. Jeg blev medlem for nogle år siden, og var rigtig glad for siden. Jeg var meget åben og delte mig selv på alle mulige områder og emner. Endte med at blive kaldt psykisk syg mm., da jeg havde skrevet om min irrationelle frygt for at miste sit barn, som jeg er ret bevidst omkring. Der tog jeg en lang pause herfra, og skriver nu helst anonym, uanset hvad det handler om. Jeg har bare ikke lyst til at give af mig selv, være åben og sårbar. Så engagementet fra min side af er klart dalet meget. Holder stadig af siden, bare mere fra sidelinjen, der er ikke just indbydende mængder af varme, næstekærlighed og empati.

Anmeld Citér

23. april 2018

Anonym

Jeg er enig.. synes tit det er de “samme” der svarer og tit og ofte i en ret negativ hånende tone. Jeg har også flere gange oplevet sårbare indlæg som måske egentlig handler om at den anonyme bare har brug for få nogle tanker “på bordet” hvor de der svarer er meget kontant og måske ikke lige så empatiske som de kunne have æret. Jeg har selv haft brug for at oprette sådan et indlæg engang. Og de der svarede fik mig til at føle mig dum og pylret og at “det var lidt min egen skyld” og “jeg skulle have gjort sådan i stedet” agtigt. Det synes jeg er rigtig ærgerligt og jeg var faktisk lidt ked af det 

Anmeld Citér

23. april 2018

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har i nogle ideer til hvordan sitet kan forbedres? Nogle input jeg kan tage med videre? 

Anmeld Citér

23. april 2018

Anonym

Moderator skriver:

Har i nogle ideer til hvordan sitet kan forbedres? Nogle input jeg kan tage med videre? 

Jeg har desværre ikke nogen. Jeg tror ogsådet hænger meget sammen med at det er blevet så “in” med hemmelige facebook grupper hvor kvinder samles der feks ønsker at blive gravide. Hvor de kun bruger de her sites hvis de har brug for at være 100 % anonyme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.