Færre børn end ønsket.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2018

Imaong

Anonym skriver:

Vi vil gerne have 2 børn herhjemme. Vi har en datter på snart 4 og havde ønsket nr 2 var kommet, men det er ikke sket. Om vi får nr 2 afhænger af om IVF behandling kan hjælpe os...(mine æggeledere blev ødelagt ifm akut kejsersnit - dette blev opdaget i sep sidste år)

Hvor er det dig frygteligt hvordan blev du tjekket ringede du bare til din egen læge og han sendte dig videre eller kunne din egen læge tjekke det for dig ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2018

Anonym

Imaong skriver:

Hvor er det dig frygteligt hvordan blev du tjekket ringede du bare til din egen læge og han sendte dig videre eller kunne din egen læge tjekke det for dig ? 

Jeg havde virkelig mange smerter ved mens, kunne ingenting andet end at ligge med en varmepude på maven. Det føltes som om min æggeleder var ved at "springe" i den side hvor æl kom. Jeg kontaktede min læge og fik en akuttid på sygehuset hvor de først mærkede udenpå og lavede en gyn. us. 

De troede først det var nyresten, men alle test for det var negative. Og da jeg så sagde at smerterne tog voldsomt til under mens lavede de en HSG..og av for h... det gjorde ondt! Den ene blev åbnet, men tog skade og er nu lukket sammen igen af sig selv. 

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde virkelig mange smerter ved mens, kunne ingenting andet end at ligge med en varmepude på maven. Det føltes som om min æggeleder var ved at "springe" i den side hvor æl kom. Jeg kontaktede min læge og fik en akuttid på sygehuset hvor de først mærkede udenpå og lavede en gyn. us. 

De troede først det var nyresten, men alle test for det var negative. Og da jeg så sagde at smerterne tog voldsomt til under mens lavede de en HSG..og av for h... det gjorde ondt! Den ene blev åbnet, men tog skade og er nu lukket sammen igen af sig selv. 

Så dine æggeledere var simpelthen klappet sammen under kejsersnittet eller hvad? Var de kommet til at skubbe til dem/skære i dem?

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Så dine æggeledere var simpelthen klappet sammen under kejsersnittet eller hvad? Var de kommet til at skubbe til dem/skære i dem?

Ja de klappede sammen under ks de rodede noget rundt derinde, da jeg har arvæv fra tidligere operation

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.