Færre børn end ønsket.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi vil gerne have 2 børn herhjemme. Vi har en datter på snart 4 og havde ønsket nr 2 var kommet, men det er ikke sket. Om vi får nr 2 afhænger af om IVF behandling kan hjælpe os...(mine æggeledere blev ødelagt ifm akut kejsersnit - dette blev opdaget i sep sidste år)

Hvor frygteligt at få sit underliv ødelagt ifm. kejsersnit . Jeg krydser alt for at det lykkes for jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvor frygteligt at få sit underliv ødelagt ifm. kejsersnit . Jeg krydser alt for at det lykkes for jer 

Det er absolut forfærdeligt! Og jeg kommer nok aldrig til at kunne tilgive dem, da de har ødelagt mit ønske om flere børn <3

Anmeld Citér

4. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er absolut forfærdeligt! Og jeg kommer nok aldrig til at kunne tilgive dem, da de har ødelagt mit ønske om flere børn <3

Det kan jeg skisme godt forstå!!! Opdagede de ikke noget under selve kejsetsnittet? 

Anmeld Citér

4. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det kan jeg skisme godt forstå!!! Opdagede de ikke noget under selve kejsetsnittet? 

Nej desværre. Der står i min journal at det var et fint og ukompliceret indgreb

Anmeld Citér

4. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej desværre. Der står i min journal at det var et fint og ukompliceret indgreb

Vildt nok. Hvordan opdagede du det så? 

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Vildt nok. Hvordan opdagede du det så? 

Jeg havde ekstremt mange smerter ved menstruation og hævede op i den side af underlivet hvor æl kom..

De prøvede at åbne dem, kun den ene ville, men den blev meget beskadiget af det og er nu  lukket igen af sig selv.

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde ekstremt mange smerter ved menstruation og hævede op i den side af underlivet hvor æl kom..

De prøvede at åbne dem, kun den ene ville, men den blev meget beskadiget af det og er nu  lukket igen af sig selv.

Hvor er det frygteligt. Jeg håber virkelig for jer, at I kan få jeres nr. 2 gennem behandling så 

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym

Min mand og jeg mødte hinanden for 5 år siden, i slut 20’erne. Vi var begge sikre på at vi ikke ville have børn. 

Et par år senere, døde et nært familiemedlem pludseligt, og det fik mig til at vende 180 grader. Gav min mand et Wildcard til at smutte, det var jo ikke det præmis vores forhold blev indledt på. Heldigvis blev han; vi har nu en skøn datter og jeg er gravid med den næste. Alle antager at jeg er gravid med den sidste, det er åbenbart meningen at man skal have eksakt 2 børn (og helst et af hvert køn). Men jeg drømmer om 4. Min mand er rimeligt afvisende, men nu må vi se hvad der sker. Jeg har sørget på forhånd, og håber bare at blive positivt overrasket i fremtiden. 

Anmeld Citér

7. april 2018

Anonym

Jeg blev steril for år tilbage grundet graviditeter udenfor livmoderen. Desuden har jeg en række spontane aborter bag mig. Efter benhårde behandlingsforløb er jeg nu gravid med vores andet barn. Det bliver det sidste, for det er simpelthen for hårdt for os alle at stå den krævede behandling igennem, både fysisk, psykisk og økonomisk. Kunne jeg vælge selv, drømmer jeg om mindst 3 - så det er en stor sorg for mig at vide, at det ikke kommer til at ske - midt oveni lykken og taknemmeligheden over, at vi overhovedet fik nogen.

Anmeld Citér

7. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Man fortryder kun de børn man ikke får 

Sludder og vrøvl, det er masser af børn som ender med at være “fortrudte” - det er bare noget de færreste taler om...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.