Genbrug Ja eller nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

Betina88

Genbrug er faktisk en go' ide ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Rikkemor89

Jeg synes oss det er et hit med genbrug eller billig tøj i føtex eller en af de billig butikker. Jeg er på knotankt hjælp, men manden har mange penge, men de skal ik bruges alle sammen på babyen, så nu vil vi oss i genbrug eller i billig butik (:

Anmeld

14. oktober 2009

stine_olesen

Synes det er en god ide især til ungerne da de vokser så hurtigt man kan købe sig enormt fattig i børne tøj så går bestemt ind for genbrug

Anmeld

14. oktober 2009

Miamaja

Rosa skriver:

Synes absolut det er super med genbrugstøj... Dog er jeg ikke altid så meget for butikkerne, der tit lugter af plejehjem og den lugt er ikke altid til at få ud af tøjet  Men det er langtfra alle butikkerne!

Ja, jeg synes det samme. Jeg bryder mig ikke rigtig om at man tydeligt kan se at en masse af de ting der er i nogle genbrugsbutikker er fra gamle menneksers dodsbo- og saa den der gamle lugt.

men ellers synes jeg genbrug eller den blaa avis kan vare skont!! jeg kober indimellem brugte ting og sager til ham. baade toj og legetoj og sko.

Anmeld

14. oktober 2009

tumle81

Jeg har da købt en del til ungerne og lidt til mig selv på trendsales. Er ikke så god til genbrugs butikker pga lugten af gamle mennesker. Synes dem vi har i nærheden er lidt usle, derfor køber jeg otest på nettet og især også til lagersalg og div. udsalg!

Køber også nyt, ALT for meget mener manden *s*, men elsker at finde lækkert tøj til ungerne både mærketøj og ikke mærke tøj...

Knus Kathrina 38+1

Anmeld

14. oktober 2009

quity

hc=k skriver:

Jeg har ikke så mange penge at gøre godt med og dem jeg har bruger jeg udelukkende på min søn og til mad til mig selv. I min by ligger der en genbrugsbutik som sælger tøj og andre småting og jeg har tænkt mig at tage et smut forbi her snerer for at sse om de har nogle bukser til Kris.

Hva mener i/du om at købe genbrugstøj??

Jeg synes intet der er galt i genbrug. Har dog ikke selv købt børnetøj i genbrugs butikker endnu(på trods for jeg ik selv har så mange penge) Jeg har derimod været heldig at have et par søde kollegaer der tænker på mig når  deres børn vokser ud af deres tøj, så har jeg fået det. Men det er jo også genbrug.

Anmeld

14. oktober 2009

Kloster

hc=k skriver:

Jeg har ikke så mange penge at gøre godt med og dem jeg har bruger jeg udelukkende på min søn og til mad til mig selv. I min by ligger der en genbrugsbutik som sælger tøj og andre småting og jeg har tænkt mig at tage et smut forbi her snerer for at sse om de har nogle bukser til Kris.

Hva mener i/du om at købe genbrugstøj??

Hej.

Jeg ELSKER genbrug. Men er bestemt også kritisk med det. Men et af mine større kup er en "dynejakke" fra NIKE af, hvor prismærket stadig sad i nakken på den. Det var i min storre søns størrelse dengang. Ga 40,- for den.

Se DET var sgu et kup!!!

Køber tit tøj til drengene og mig selv i genbrugsbutikker og giver ikke ret meget for det.

Får tit ONLY bukser til mig selv for 15-20 ,- Dielsel sweet shirts til drengene til 15,- osv osv.

Joh jeg elsker genbrug.

Anmeld

14. oktober 2009

Cris

Ja da! Du skal ikke bruge den penge der skal bruges til mad til at købe dyre bukser! Du kan finde genbrugstøj i god stand og det kan vaskes!!! Jeg har selv købt genbrugstøj og jeg har også givet en del til dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.