Genbrug Ja eller nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.011 visninger
37 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

hc=k

Jeg har ikke så mange penge at gøre godt med og dem jeg har bruger jeg udelukkende på min søn og til mad til mig selv. I min by ligger der en genbrugsbutik som sælger tøj og andre småting og jeg har tænkt mig at tage et smut forbi her snerer for at sse om de har nogle bukser til Kris.

Hva mener i/du om at købe genbrugstøj??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Synes absolut det er super med genbrugstøj... Dog er jeg ikke altid så meget for butikkerne, der tit lugter af plejehjem og den lugt er ikke altid til at få ud af tøjet  Men det er langtfra alle butikkerne!

Anmeld

14. oktober 2009

mariamiss6

Jeg synes genbrug er glimrende. Jeg er ikke så god til at gå i butikkerne efter det, men jeg får rigtig meget genbrug, ved at arve andres. Og det er da udemærket. Tøjet kan da være gnaske glimrende fint selvom det før har været brugt.

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

Det er da bare super, bare det ikke er undertøj, der går min grænse.

Har i ikke en mødrehjælp i jeres by? De er ikke så slemme med den lugt som nævnes. Vi har n her i Randers og der er altså tit nogle gode fund på børne tøj eller legetøj hvis det er det man lige mangler lidt af. har da købt lidt der engang i mellem

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

Jeg har også arvet en masse, men det ser skidt ud med bukser, Kristopher har en fætter på lige knap 1½ år, men han bruger samme størrelse i bukser som Kris og derfor kan vi jo så ikke arve.

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

suanne85 skriver:

Det er da bare super, bare det ikke er undertøj, der går min grænse.

Har i ikke en mødrehjælp i jeres by? De er ikke så slemme med den lugt som nævnes. Vi har n her i Randers og der er altså tit nogle gode fund på børne tøj eller legetøj hvis det er det man lige mangler lidt af. har da købt lidt der engang i mellem

Jo da vi har en mødre hjælp. Jeg bor i århus, men derinde er det altid pigetøj eller også er det størrelse 56 og det dur ikke rigtig hehe

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

hc=k skriver:

Jo da vi har en mødre hjælp. Jeg bor i århus, men derinde er det altid pigetøj eller også er det størrelse 56 og det dur ikke rigtig hehe

Hvad str bruger han?

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

suanne85 skriver:

Hvad str bruger han?

Han er en stor dreng og bruger 74 i bukser og 80 i trøjer

Anmeld

14. oktober 2009

Kaufie

Jeg synes også det er en super-ordning. Der er jo ingen grund til at smide tøj væk, der ikke fejler andet end at det er blevet for småt - og så synes jeg da helt sikkert man ligesågodt kan købe dét tøj, så man heller ikke har et barn, der ligner alle de andre H&M børn

Vi har selv arvet en masse tøj til  William - netop i de mindste str, som jo ikke bliver så slidt. Og selvom der er mode i den alder også, så skifter den bare ikke så meget - er der biler på, så er det et hit hjemme hos os.

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

hc=k skriver:

Han er en stor dreng og bruger 74 i bukser og 80 i trøjer

Er også lige den str de mangler af her i Randers.

Jeg kan da lige rode vores tøj igennem her engang. Vores er i str 86 nu, så vi har jo til at ligge.

Er det kun bukser?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.