Genbrug Ja eller nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

Mira0911

Bruger stort set kun genbrugs tøj til bette... Selvfølgelig køber jeg da også noget splinter nyt til hende, hver måned, alt for tit...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

FruPudderkvast

hc=k skriver:

Jeg har ikke så mange penge at gøre godt med og dem jeg har bruger jeg udelukkende på min søn og til mad til mig selv. I min by ligger der en genbrugsbutik som sælger tøj og andre småting og jeg har tænkt mig at tage et smut forbi her snerer for at sse om de har nogle bukser til Kris.

Hva mener i/du om at købe genbrugstøj??

Jeg synes at det er fedt at folk kan købe genbrugstøj.. Personligt kan jeg bare ikke! Måske jeg er sippet, men kan ikke lide tanken om at andre har haft det på, vasket det osv.. Jeg køber kun ting som aldrig er brugt når jeg køber "genbrug".. Altså på Trendsales osv.. Og det gælder både til mig selv, min kæreste og min søn..

Jeg har dog arvet ting fra min søster til min kommende søn og det har jeg det fint med.. Men det er også fordi det kun er min nevø der har haft det på!

Men  til dem der kan! Jeg ville ønske at jeg kunne.. - Der er jo maaange penge at spare!

~ Sarah 33 + 2

Anmeld

14. oktober 2009

Tulle28

Genbrug er fantastisk!! Prøv også Trendsales.dk, der kan man gøre mange gode fund.

Anmeld

14. oktober 2009

Berg

Genbrug er fint så længe børnene er så små. Vi har desuden arvet en masse tøj fra en ældre kusine og fætter og det er super! Der skal godt nok meget til så det bliver jo dyrt hvis det hele skal købes fra nyt.

Anmeld

14. oktober 2009

Mor.sander

Her hjemme går vi helt sikkert ind for genbrug, mig og ungerne altså, manden hader genbrugs tøj.

Det meste af mit og ungernes tøj er genbrug og det er pænt tøj, mærke og ikke mærke.. Så længe det er pænt og ja så spare man en masse penge!!! og det er super godt når man ikke har for mange af dem!

Nå, vi så lægger tøj fra kommer det til venner og bekende som så kan bruge det!

Jeg personligt forstå ikke hvordan nogen kan gå ud og bruge 300-500 kr på to stykker tøj til en baby eller tumling, når jeg ved hvor meget man kunne få for de samme penge i genbrug.. Men hver sin smag!

Undertøj, strømper osv. bliver dog altid købt fra nyt!

Anmeld

14. oktober 2009

pipsen

Jeg har da en del liggende i str 74, det er min søn lige vokset ud af. Men bor på Sjælland.. Hvis du kommer herover eller vi kan sende med post - så send mig en besked

Anmeld

14. oktober 2009

Muffinmus

Lige så meget som jeg elsker mæretøj(noget af det i hvert fadl-9, lige så fedt er det med billigt tøj man har kuppet i genbrugsen.

Jeg tager mig tit en omgang dernede og ser om der er lidt sjovt

Synes genbrug er tip top og sundt for miljøet også joDet er al genbrug jo.

Anmeld

14. oktober 2009

Lone Jakobsen

er også en stor fan af genbrug og elsker bare genbrugs forrretninger.

vi har et stort netværk hvor aftalen er at intet smides ud... det skal sendes videre. så vi bytter på kryds og tværs mellem os og for os med 4 drenge....ja der er det bare guld at ku gøre nogle lækre genbrugs fund.

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

pipsen skriver:

Jeg har da en del liggende i str 74, det er min søn lige vokset ud af. Men bor på Sjælland.. Hvis du kommer herover eller vi kan sende med post - så send mig en besked

Jamen alt kan sendes med posten og alt modtages meget gerne

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

Jeg er faktisk lige kommet hjem nede fra min genbrugs og fandt 3 ting jeg bare måtte have

3 par smækbukser 2 par i str. 74 og så 1 par i str. 80 dem kan min søster låne til jeg kan bruge dem.
Og så fant jeg noget jeg har ønsket mig siden jeg fant ud af at jeg skulle være mor, nemlig bamse og kyllling sengetøj ( det er det helt gamle som man kunne købe da jeg var lille, men man ikke kan få længere.
totlat pris 80 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.