Genbrug Ja eller nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

hc=k

suanne85 skriver:

Er også lige den str de mangler af her i Randers.

Jeg kan da lige rode vores tøj igennem her engang. Vores er i str 86 nu, så vi har jo til at ligge.

Er det kun bukser?

Ej det ville jeg da være rigtig glad for. Ja det er kun bukser han mangler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Vingummien

hc=k skriver:

Ej det ville jeg da være rigtig glad for. Ja det er kun bukser han mangler.

Oki skal lige finde ud af om kæresten har gemt det væk. For så tager det lige mere en en dag hehe

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

Jamen det er bare helt iorden jeg er i hvert fald glad for at du vil hjælpe

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

hc=k skriver:

Jamen det er bare helt iorden jeg er i hvert fald glad for at du vil hjælpe

vi bruger det jo ikke alligevel

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er ikke så meget på røven mere... Som jeg har været. MEN - jeg bruger ALDRIG penge på tøj Jeg går på tøjbyt Og jeg får af venner eller køber i genbrugser.

Da Idun var lille havde vi ikke saltet til et æg, bogstavelig talt og alt hvad Idun havde af legetøj, tøj, ting osv. var brugt, som vi havde fået. Eller gaver, hvis det var nye ting. Vi fik faktisk altid atvide at vores datter var super velklædt Så de må have haft god smag, dem vi har arvet fra

Så jeg er FOR FOR FOR genbrug

Anmeld

14. oktober 2009

LineD

Herhjemme bruger vi genbrugstøj i stride strømme, vi har så også nogle super lækre genbrug, og der er SUPER meget modetøj, når jeg har været et smut dernede har jeg altid både Vero Moda, Diesel, G-Star og andre "mærke" trøjer og bukser med hjem (Godt de unge følger moden og skifter tøjet ud hver anden måned haha)

Jeg synes det er et super koncept, og både Morten og jeg NYDER at have masser af penge til så meget andet end lige tøj

Anmeld

14. oktober 2009

N&J

Altså jeg går absolut ind for genbrug, arver en masse, men køber faktisk det meste tøj nyt, og ellers så kigger jeg på dba eller guloggratis, syntes mange gange at du kan få endnu mere tøj der for billigere penge end i genbrug, hvor det jo gerne er stk. pris, men generalt så køber jeg altid bare på tilbud, hm havde super tilbud for et stykke tid siden hvor man kunne få bukser til en 20-30 stk og så er det jo nærmest det samme som i genbrug.. men tit så har føtex faktisk nogle lækre joggingbukser til 30-40 kr. normalpris så det er heller ikke volsom dyrt.. men ellers så jager jeg tilbud istedet og har en liste på min telefon over hvad hun mangler i hvilken str. så jeg ikke forkøber mig...

Knuz fra Jane

Anmeld

14. oktober 2009

Misjelle

hc=k skriver:

Jeg har ikke så mange penge at gøre godt med og dem jeg har bruger jeg udelukkende på min søn og til mad til mig selv. I min by ligger der en genbrugsbutik som sælger tøj og andre småting og jeg har tænkt mig at tage et smut forbi her snerer for at sse om de har nogle bukser til Kris.

Hva mener i/du om at købe genbrugstøj??

Genbrug er da en skøn ting, jeg har ingen forbehold imod det. Nu ved jeg ikke om du handler over nettet også, men trendsales, guloggratis, denblåavis er gode steder at finde noget brugt og billigt. Hvis du går udenom mærkevarerne så sælger folk somregel mærker som HogM og nameit billigt.

Anmeld

14. oktober 2009

frk andreasen

jeg ELSKER at gå i genbrugsbutikker og mødrehjælpen ( der ligger en i viborg hvor jeg bor) man kan virkelig være heldig og gøre et godt fund hvor man virkelig spare penge. feks. her for leden var jeg inde i en butik jeg fandt den fedeste strik trøje der er lang nok til at dække strutmaven. den kostede kun 40 kr og så var de halvpris den dag så jeg slap med en flad 20er... ovenikøbet så var det only mærkedet. på vej hjem af gik jeg forbi only. og udenfor hang en trøje magen til den jeg lige havde købt. ved i hvad den kostede?? 799.. skal så lige siges at den jeg købte i genbrug så hel ny ud. som om den aldrig har været brugt og vasket så nogengange kan de godt betale sig. vi har osse en genbrugsbutik hvor de sælger modetøj.. knus

Anmeld

14. oktober 2009

hc=k

Misjelle skriver:

Genbrug er da en skøn ting, jeg har ingen forbehold imod det. Nu ved jeg ikke om du handler over nettet også, men trendsales, guloggratis, denblåavis er gode steder at finde noget brugt og billigt. Hvis du går udenom mærkevarerne så sælger folk somregel mærker som HogM og nameit billigt.

Neej jeg køber ikke rigtig noget over nettet, jeg kigger tit, men lige tøj har jeg aldrig kunnet finde til de penge jeg synes jeg kan undvære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.