Hvad får du udbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2018

Anonym

Jeg er uddannet pædagog, jeg er på barsel, på dimittend sats. Har Ca 11.000 udbetalt i gennemsnit pr mdr. 

Min mand er i en branche hvor det er svært at få fast job, og har tjent mellem 17.000 og 8.000 kr hver 14. Dag.. Lige nu er han heldigvis i en fast stilling, efter 3 års kamp for at få foden inden for fastansættelserne i branchen.. Han har nu mellem 35.000 og 40.000 kr udbetalt. Alt efter nat arbejde og andre tillæg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2018

Abracadabra

Jeg får 33 ud + 10 i pension. Det ser helt vildt ud på skrift. Det er i øvrigt for 35t/uge. Men jeg har til gengæld levet mange år på SU og efterfølgende mange år med skiftende arbejdstider.

Anmeld Citér

31. marts 2018

Anonym

Jeg synes det er vildt så stor forskel der er på lønningerne 

Jeg er med på at man uddanner sig forskelligt og måske derfor har været en del år på SU. Men det har de der har afsluttet to uddannelser jo også. Skiftende arbejdstider - det er der dælme mange erhverv der har, både ufaglærte og højtuddannede. 

Måske er det pga. de her OK18 tider, men ja, der er godt nok forskel på arbejdspladser og ansættelseskontrakter kan man se.

Anmeld Citér

31. marts 2018

nielsen80

Anonym skriver:

Jeg er med på at man uddanner sig forskelligt og måske derfor har været en del år på SU. Men det har de der har afsluttet to uddannelser jo også. Skiftende arbejdstider - det er der dælme mange erhverv der har, både ufaglærte og højtuddannede. 

Måske er det pga. de her OK18 tider, men ja, der er godt nok forskel på arbejdspladser og ansættelseskontrakter kan man se.