Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg arbejder som kulturformidler i det offentlige og har ca. 22.000 udbetalt plus pension. Men hvad man har udbetalt afhænger jo også af ens fradrag osv.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Artiklen om en sygeplejerskes lønseddel har gjort mig nysgerrig på, hvor meget andre har at leve for hver måned? Er I tilfredse med jeres løn? Jeg arbejder som pædagogmedhjælper og får omkring 12.000 kr. udbetalt. Det kan vi lige overleve på.
Artiklen om en sygeplejerskes lønseddel har gjort mig nysgerrig på, hvor meget andre har at leve for hver måned? Er I tilfredse med jeres løn?
Jeg arbejder som pædagogmedhjælper og får omkring 12.000 kr. udbetalt. Det kan vi lige overleve på.
10500 udbetalt har 15 timer om ugen på kontor.
Arbejder som Miljøsagsbehandler, og har ca. 21.000 kr udbetalt.
Leankonsulent og har cirka 27000kr udbetalt. Min mand er IT konsulent og har cirka det samme, han får dog også bonus hver 3 mdr.
Begge på fuldtid og begge i det private. Vi har begge 8 års anciennitet cirka.
Arbejder som pædagog på et bosted, har dag-, aften- og weekend arbejde hver anden.
30 timer i ugen, får 14.000-15.000 udbetalt
Er pædagog i en vuggestue og arbejder 31 timer om ugen. Udbetalt er 17000.... tænker det er ok på 31 timer.
Arbejder som delikatesseassistent og får ca 14.000 udbetalt. Er ikke tilfreds
Jeg er socialrådgiver ansat i det private 35,5 time ugentligt, jeg har ca 26.000 udbetalt.
jeg er pædagog får 16.000 i det offentligt. kun 2 års arbejdserfaring så tror det er meget fint på 37 timer
min mand tjenere/får 23.000 han er ny uddannet maskinmester og styrmand. så han får måske en løn forhøjelse efter 3 år eller sådan noget
Jeg er uddannet jurist og arbejder med HR. Jeg har ca. 28.000 udbetalt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128