Hvad får du udbetalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2018

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg er pædagog i dagtilbud og har ca 16.000 udbetalt på 30 timer. Har været på deltid i godt et års tid. Jeg går på 37 timer igen fra 1/4, men jeg ved ikke helt, hvor meget jeg får på fuld tid, da jeg er steget i løn i den mellemliggende periode  

Min mand får ca 28.500 udbetalt 

/ Taco78 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2018

Muffinmus

• Jeg er sygeplejerske på en lukket psykiatrisk afdeling , arbejder hver anden weekend  skifter mellem dag/aften og har 32 timer. Jeg får Ca 15.500 udbetalt for at arbejde under de forhold, samtidig er jeg jævnligt ansvarshavende og har ansvaret for 6 etager på en vagt.

Min familie hader mine arbejdsforhold, da jeg ofte er væk i weekenden og om aftenen, og derfor måske ser dem. 1 time om morgenen.  Derfor er arbejdet  på ingen måde lønnen værd.. Overhovedet. 

Anmeld Citér

30. marts 2018

Anonym

Jeg er klinikassistent i børnetandplejen. Jeg arbejder 37 timer, men får kun udbetalt for 33, da vi jo følger skolernes ferie og har en ekstra valgfri ferieuge. Jeg får ca. 15000kr udbetalt om måneden + pension.. 

Anmeld Citér

30. marts 2018

God-mor

Lige pt får jeg udbetalt sølle 5500 kr. på SU. Nøj hvor jeg glæder mig til at blive færdiguddannet! Inden jeg begyndte at læse havde jeg som omdorgshjælper på et demensafsnit udbetalt i gennemsnit 15.000 kr. Når jeg arbejdede fuld tid.

Min mand har omkring 33.000 udbetalt. 

Anmeld Citér

30. marts 2018

Abracadabra

Muffinmus skriver:

• Jeg er sygeplejerske på en lukket psykiatrisk afdeling , arbejder hver anden weekend  skifter mellem dag/aften og har 32 timer. Jeg får Ca 15.500 udbetalt for at arbejde under de forhold, samtidig er jeg jævnligt ansvarshavende og har ansvaret for 6 etager på en vagt.

Min familie hader mine arbejdsforhold, da jeg ofte er væk i weekenden og om aftenen, og derfor måske ser dem. 1 time om morgenen.  Derfor er arbejdet  på ingen måde lønnen værd.. Overhovedet. 

Men så har du jo masser af hverdagsfri, som sikkert er super hyggeligt for dine børn. Jeg elskede weekendarbejde, fordi det gav så meget frihed. Nu sidder jeg i et ambulatorium og savner mine fridage med ungerne.

Anmeld Citér

30. marts 2018

Loa

Muffinmus skriver:

Det var saftsuseme heller ikke en særlig god løn 

Anmeld Citér

30. marts 2018

Junipige15

Jeg er socialrådgiver i det offentlige, og får ca 21.500 udbetalt. Det er ikke nogen prangende løn, men sådan er det jo med den type arbejde 

Anmeld Citér

30. marts 2018

Anonym

Jeg har 8800 udbetalt  bestemt ikke meget. Men skal selvfølgelig ikke klage , som FP skal jeg vel være glad for , at få noget. Men ville sætte pris på en ordenligt løn . ( og arbejde )

Anmeld Citér

30. marts 2018

Anonym

Jeg arbejder som Farmakonom på sygehus, 37 timer, og har ca 18.300 udbetalt inkl. tillæg for at være en del af vagtberedskabet. Hvis jeg har haft vagter uden for åbningstid, kan jeg have alt mellem 20.000-25.000 udbetalt for vagter over en 3 måneders periode. 

Min kæreste arbejder som ufaglært i industrien og har 12.000-14.000 udbetalt. 

Anmeld Citér

31. marts 2018

Anonym

Jeg er civilingeniør i byggebranchen med 7 års anciennitet. Jeg har ca. 25.500 kr udbetalt. Det er et ganske fint beløb, selvom jeg, ifølge fagforeningen burde tjene lidt mere end jeg gør. Men sådan går det ofte i det private, når man har været væk på barsel et par gange... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.