betina21 skriver:
jeg har også sagdt noget til hende men det hjælp ikke
og hun vil heller ikke siger til mig hvorfor hun siger jeg er en dårlig mor men ved ikke hvad jeg mene skal gør knus
Altså jeg har den teori at når folk siger noget grimt til en, så må man jo stille sig selv det spørgsmål hvad de får ud af at sige det, og i det her tilfælde, hvor hun ikke engang kan komme med et eks. så handler det da om at hun vil have dig til at få det dårligt, og helt ærligt hvad er det da for et menneske der kunne finde på det.. faktisk så burde du have ondt af hende over at hun har behov for at træde på andre for måske selv at føle sig som et bedre menneske
folk er mystiske, jeg ville var det mig der stod i den situation stille mig selv det spørgsmål, elsker jeg mit barn og forsøger jeg at gøre alt hvad jeg kan for at h*n har det godt, og selvfølgelig gør du det, nu lyder det meget som om du tvivler på dig selv og så tænker jeg hvorfor?? vi bliver alle vrede, sure, kede af det og lignende overfor vores børn, det gør os ikke til dårlige forældre men derimod så lærer vi jo af det. Nu ved jeg jo ikke hvorfor du lader hendes ord skabe den lille nagende tvivl hos dig, men det var bare et eksempel. Men jeg ville stadig sige til hende at hvis hun ikke kan sige noget pænt, så må hun tie stille - færdig...
Du er altid velkommen til at skrive et brev hvis du gerne vil have uddybet mit svar eller lign..
Knuz fra Jane
Anmeld