Hvad jeg vil gøre, det kommer an på hvem det er der siger det.
Er det en fra kommunen vil jeg kræve at få det undersøgt nærmere om hvorfor vedkommende siger det til dig.
Er det en veninde kan det være fordi at hun ikke selv har børn og er lidt misundelig over at tdu nu er blvet mor. Eller veninden har et barn i forvejen og mener at du gør det helt forkert i forhold til hvordan hun selv vil opdrage og lege med sit barn. Og er det en veninde så vil jeg sørge for at få en snak med hende og sig at hvis hun ikke kan give en grund jamen så skal hun ikke nævne det mere da du ikke kan bruge det til noget og at du selv bestemmer men du er sammen med dit barn.
Er det din mor eller far som gør det kan det være fordi de har det svært med at se deres barn i rollen som forældre og vil hjælpe til på deres måde og syntes du f.eks opdrager meget åben i forhold til hvordan man gjorde det da du var lille. Og der vil jeg så sige til dem hvis jeg var dig at du er voksen nu og du er selv forældre og hvis det er de ikke er tilfreds med den måde du er med dit barn skal slet ikke kommentere det men begynde at se dig i rollen som en voksen og ikke deres lille pige mere.
Storbror/søster ja den kan være svær da de tit bliver ved at se en som lillesøster, jeg havde det problem med min ene storebror haan vil gerne blande sig rigtig meget i starten, er blevet bedre men er stadig lidt.
Men syntes du skal tage en snak med personen og kræve en grund til de beskyldninger og hvis ikke de kan det jamen så skal de jo heller ikke gå og sige det da det gør dig ked af det. Og så måske gøre op med dig om det er en person du vil blive ved at invitere inden for din døre når hun går og siger sådan noget.
Tror altid der vil være nogen der vil syntes man ikke gør det godt nok. 
Og sikke en smuk lille en du har dig 
Anmeld