dårlige mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

Vingummien

betina21 skriver:

det ved jeg ikke det skal jeg har spørgt om jeg kan for vil meget godt i en gruppe for eller sider jeg bare her hjemme og laver ikke rigtig noget og har bare bruge for og kommer ud nogen gang knus

Forhør dig hos din sp om i har en forældre cafe i byen. Det har vi f.eks her i randers og ved der er andre steder og der kan man bare dukke op og så kommer du også ud. Det er en masse med deres små børn, super hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

betina21

suanne85 skriver:

Forhør dig hos din sp om i har en forældre cafe i byen. Det har vi f.eks her i randers og ved der er andre steder og der kan man bare dukke op og så kommer du også ud. Det er en masse med deres små børn, super hyggeligt

det vil jeg prøver og høre om det er søde og tak

Anmeld

14. oktober 2009

Vingummien

betina21 skriver:

det vil jeg prøver og høre om det er søde og tak

var så lidt

Anmeld

14. oktober 2009

frk andreasen

min veninde har osse fået mange beskyldinger om at hun er en dårlig mor. men kommunen vil ikke gøre noget for de siger at det ikke holder skik. og at hendes lille dreng trives følger med i udviklingen osv. hendes dagplejemor roser hende op over begge øre. og kommunen har fortalt hende at hun aldrig mister sig søn til trods for at der nogen de sys hun er en dårlig mor for kommunen mener det ikke.. jeg kan heller ikke se hva det var der skulle gøre hende til en dårlig mor. hendes lille buttet dreng er da bare den gladeste og sødeste lille krudtugle. han blir 2 til dec..

så lad være med at høre på hva de siger.. din baby se sund og meget dejlig ud hvis de sys det så er det bare deres problem når de ikke har  noget at have det i.. jeg kan blive så gal.. hvor gammel er du?? min veninde var 18 da hun fik ham og folk har på en eller anden måde altid en mening med unge mødre. jeg var selv 21 da min datter blev født, og igen nu hvor maven er begyndt at strutte får jeg blikke.( jeg er 24. men folk sys ikke jeg ligner en på 24)mange knus herfra tanja 17+3

Anmeld

14. oktober 2009

betina21

frk andreasen skriver:

min veninde har osse fået mange beskyldinger om at hun er en dårlig mor. men kommunen vil ikke gøre noget for de siger at det ikke holder skik. og at hendes lille dreng trives følger med i udviklingen osv. hendes dagplejemor roser hende op over begge øre. og kommunen har fortalt hende at hun aldrig mister sig søn til trods for at der nogen de sys hun er en dårlig mor for kommunen mener det ikke.. jeg kan heller ikke se hva det var der skulle gøre hende til en dårlig mor. hendes lille buttet dreng er da bare den gladeste og sødeste lille krudtugle. han blir 2 til dec..

så lad være med at høre på hva de siger.. din baby se sund og meget dejlig ud hvis de sys det så er det bare deres problem når de ikke har  noget at have det i.. jeg kan blive så gal.. hvor gammel er du?? min veninde var 18 da hun fik ham og folk har på en eller anden måde altid en mening med unge mødre. jeg var selv 21 da min datter blev født, og igen nu hvor maven er begyndt at strutte får jeg blikke.( jeg er 24. men folk sys ikke jeg ligner en på 24)mange knus herfra tanja 17+3

hey tanja jeg var 20 da min datter blev født og nu er jeg 21 og jeg kan hele ikke se hvorfor hun går og siger jeg er en dårlig mor men bliver bare så ked af det når hun siger det og hun er som mor til en lille dreng på 6 en hlav månede da freja er 7 månde og 2 ugen og som min mand siger fik hun kun siger dreng fordi hun fik afvide af vi skulle har freja for første vil hun ikke har ham men da hun fik afvide vi skulle har en lille vil hun godt har sin knus betina

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

betina21 skriver:

hey alle sammen

hvordan kan en anden går og siger af men er en dårlig mor??

kan det var hun har ondt i røver oven et ellet andet

så jeg ved er min datte hele tiden glad og livlig pige

så ved ikke hvor hun har det fra men hvad vil du gør hvis der er en som siger til dig af du er en dårlig mor

knus

Har hun selv børn?

Hvis hun går og siger at du er en dårlig mor - Må hun vel også kunne begrunde overfor dig, hvad hun mener?

Simpelthen underligt at gå og sige sådan noget..

Jeg har selv en mor, der sviner mig til, til min lillesøster, at jeg er en dårlig mor osv.. Jeg får hele svinern...

Anmeld

14. oktober 2009

betina21

Dutte84 skriver:

Har hun selv børn?

Hvis hun går og siger at du er en dårlig mor - Må hun vel også kunne begrunde overfor dig, hvad hun mener?

Simpelthen underligt at gå og sige sådan noget..

Jeg har selv en mor, der sviner mig til, til min lillesøster, at jeg er en dårlig mor osv.. Jeg får hele svinern...

ja hun er selv mor

og hun savr mig ikke på hvorfor hun siger jeg er en dårlig mor når jeg spørge hende

Anmeld

14. oktober 2009

frk andreasen

betina21 skriver:

hey tanja jeg var 20 da min datter blev født og nu er jeg 21 og jeg kan hele ikke se hvorfor hun går og siger jeg er en dårlig mor men bliver bare så ked af det når hun siger det og hun er som mor til en lille dreng på 6 en hlav månede da freja er 7 månde og 2 ugen og som min mand siger fik hun kun siger dreng fordi hun fik afvide af vi skulle har freja for første vil hun ikke har ham men da hun fik afvide vi skulle har en lille vil hun godt har sin knus betina

så længe hun ikke har noget at have det i. kan godt forstå at du er ked af det det ville jeg også være. måske er hun bare skide jaloux over at du har det hele mand barn hus osv?? er hun alene med sin dreng?

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

betina21 skriver:

ja hun er selv mor

og hun savr mig ikke på hvorfor hun siger jeg er en dårlig mor når jeg spørge hende

Synes slet ikke hun kan være bekendt at sige det.. Hvis hun ikke kan begrunde hvorfor, vil jeg da mene hun køre dig helt ned til jorden...

Anmeld

14. oktober 2009

N&J

Jeg syntes faktisk du skal sige noget til hende, for det skal du sku ikke finde dig i, det at være forældre handler om kærlighed, og vi gør alle det vi syntes er bedst udfra de bedste hensigter, min søster fik det samme afvide af hendes veninde indenhun fødte og var på samme alder som dig, og ved du hvad godt nok så opdrager vi vores børn meget forskelligt, men jeg ved at min søster er en god mor og gør det hun mener er bedst  for hendes søn og det er jo det det handler om. Jeg ville simpelthen spørge hende hvorfor hun siger sådan noget, og så sige at hun bare skal være klar over at når hun kommer med sådanne udtagelser så siger det mere om hende som person end om dig som mor, og så bede hende om at passe sig selv... håber at du finder en løsning for at gå at tvivle på sig selv er heller ikke sundt for ens barn (og vi tvivler jo alle ind imellem) og der er ingen der har "den bedste" opskrift på at være forældre, det handler om kærlighed og at kunne rumme sit barn og dennes følelser...

Jeg læste engang i en pkykologi bog et citat der lød: Der findes ikke den perfekte forældre til det perfekte barn

Knuz fra Jane, der gør sit bedste udfra den hverdag vi nu står i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.