Jeg syntes faktisk du skal sige noget til hende, for det skal du sku ikke finde dig i, det at være forældre handler om kærlighed, og vi gør alle det vi syntes er bedst udfra de bedste hensigter, min søster fik det samme afvide af hendes veninde indenhun fødte og var på samme alder som dig, og ved du hvad godt nok så opdrager vi vores børn meget forskelligt, men jeg ved at min søster er en god mor og gør det hun mener er bedst for hendes søn og det er jo det det handler om. Jeg ville simpelthen spørge hende hvorfor hun siger sådan noget, og så sige at hun bare skal være klar over at når hun kommer med sådanne udtagelser så siger det mere om hende som person end om dig som mor, og så bede hende om at passe sig selv... håber at du finder en løsning for at gå at tvivle på sig selv er heller ikke sundt for ens barn (og vi tvivler jo alle ind imellem) og der er ingen der har "den bedste" opskrift på at være forældre, det handler om kærlighed og at kunne rumme sit barn og dennes følelser...
Jeg læste engang i en pkykologi bog et citat der lød: Der findes ikke den perfekte forældre til det perfekte barn
Knuz fra Jane, der gør sit bedste udfra den hverdag vi nu står i.. 
Anmeld