dårlige mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

betina21

frk andreasen skriver:

så længe hun ikke har noget at have det i. kan godt forstå at du er ked af det det ville jeg også være. måske er hun bare skide jaloux over at du har det hele mand barn hus osv?? er hun alene med sin dreng?

nej det er hun ikke hun bor sammen med far til hendes barn søde

og jeg tror også hun er jaloux på mig over af jeg er sammen med hens onkel og af hun ikke se så meget til ham for han gid ikke høre på hende og derfor er hun nok sur på mig over det men ved det ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

frk andreasen

betina21 skriver:

nej det er hun ikke hun bor sammen med far til hendes barn søde

og jeg tror også hun er jaloux på mig over af jeg er sammen med hens onkel og af hun ikke se så meget til ham for han gid ikke høre på hende og derfor er hun nok sur på mig over det men ved det ikke

så lad hende være som  som sagt så længe hun ikke har noget at have det i. kan du ikke bytte mødregruppe?

Anmeld

14. oktober 2009

betina21

Dutte84 skriver:

Synes slet ikke hun kan være bekendt at sige det.. Hvis hun ikke kan begrunde hvorfor, vil jeg da mene hun køre dig helt ned til jorden...

det tror jeg også hun vil prøver på men det hjælpe ikke for jeg ved hun ikke er helt over på selv for hun har noget med sit hovede som det første har fude ud af nu

Anmeld

14. oktober 2009

betina21

frk andreasen skriver:

så lad hende være som  som sagt så længe hun ikke har noget at have det i. kan du ikke bytte mødregruppe?

det tror jeg ikke vi kan her i roskilde men jeg vil prøver se om jeg ikke kan for det kan ikke var rigtig af men ikke kan kommer i en ny gruppe

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

betina21 skriver:

det tror jeg også hun vil prøver på men det hjælpe ikke for jeg ved hun ikke er helt over på selv for hun har noget med sit hovede som det første har fude ud af nu

Okey - ignorere hende, hvis du kan.. Ved godt det kan blive svært.. Måske snakke med din sp om det?

Anmeld

14. oktober 2009

betina21

Nikitas mor skriver:

Jeg syntes faktisk du skal sige noget til hende, for det skal du sku ikke finde dig i, det at være forældre handler om kærlighed, og vi gør alle det vi syntes er bedst udfra de bedste hensigter, min søster fik det samme afvide af hendes veninde indenhun fødte og var på samme alder som dig, og ved du hvad godt nok så opdrager vi vores børn meget forskelligt, men jeg ved at min søster er en god mor og gør det hun mener er bedst  for hendes søn og det er jo det det handler om. Jeg ville simpelthen spørge hende hvorfor hun siger sådan noget, og så sige at hun bare skal være klar over at når hun kommer med sådanne udtagelser så siger det mere om hende som person end om dig som mor, og så bede hende om at passe sig selv... håber at du finder en løsning for at gå at tvivle på sig selv er heller ikke sundt for ens barn (og vi tvivler jo alle ind imellem) og der er ingen der har "den bedste" opskrift på at være forældre, det handler om kærlighed og at kunne rumme sit barn og dennes følelser...

Jeg læste engang i en pkykologi bog et citat der lød: Der findes ikke den perfekte forældre til det perfekte barn

Knuz fra Jane, der gør sit bedste udfra den hverdag vi nu står i..

jeg har også sagdt noget til hende men det hjælp ikke

og hun vil heller ikke siger til mig hvorfor hun siger jeg er en dårlig mor men ved ikke hvad jeg mene skal gør knus

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

betina21 skriver:

det tror jeg ikke vi kan her i roskilde men jeg vil prøver se om jeg ikke kan for det kan ikke var rigtig af men ikke kan kommer i en ny gruppe

Jeg skiftede mødregruppe uden problemer.. Jeg snakkede med min sp om det om, og kom i en anden gruppe..

Anmeld

14. oktober 2009

betina21

Dutte84 skriver:

Okey - ignorere hende, hvis du kan.. Ved godt det kan blive svært.. Måske snakke med din sp om det?

jeg skal også har snakke med min sp om det

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

betina21 skriver:

jeg skal også har snakke med min sp om det

Det lyder godt.. For det kan ikke blive ved på den måde...

Anmeld

14. oktober 2009

betina21

Dutte84 skriver:

Det lyder godt.. For det kan ikke blive ved på den måde...

nej det er rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.