Jeg står i en rigtig skod situation. Jeg er på barsel med mit tredje barn og har både efterfødselsreaktion og meget slem stress. Som det er, er det svært for mig bare at komme igennem dagen på barsel i det hele taget, da baby selvfølgelig så også lige er sådan en baby der græder meget og ikke vil sove, men jeg skraaaaber mig lige igennem. Klarer den kun fordi far er mega involveret når han er hjemme fra job og tit tager den lille om natten selvom han skal arbejde.
Nu er der jo alt det her konflikt og mulig lockout. Hvis det sker, og risikoen er jo efterhånden meget stor, så kan de to store ikke komme i førskole og skole pga. Det lukkes ned af lockouten.
Og jeg er ved at brænde helt sammen ved tanke. Vi er unge og vores forældre arbejder stadig, så de kan ikke hjælpe. Vennernes forældre arbejder også. Min kæreste bliver ikke lockoutet i hans fag og vi har brug for hans indtægt og han skal selvfølgelig passe sit arbejde, så han kan heller ikke hjemme.
Summa summarum vil lockouten betyde jeg skal gå hjem med 3 børn samtidig med at baby græder meget og ikke vil sove og samtidig med jeg kæmper med svær stress og en efterfødselsreaktion.
Jeg kan ikke. Jeg kan virkelig ikke. Jeg ved ikke hvordan jeg skal overleve, hvordan jeg skal være der for børnene, for jeg er allerede presset ud over mine grænser. Min kæreste vil rigtig gerne hjælpe, men han er ansat i en funktion hvor meget øvrigt personale lockoutes men han ikke gør, så det er slet ikke muligt han lige kunne blive hjemme fra job.
Hjælp, hvad skal jeg dog gøre? Vi har ikke råd til at hyre en hjælp i hjemmet heller 
Og for at debatten ikke kører af sporet skal det ikke handle om selve konflikten, jeg er helt med på hvorfor fagforeningerne kæmper og er bestemt på de offentlige ansattes side. Men derfor har det stadig de her uoverskuelige konsekvenser for mig personligt, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre 
Anmeld