Nogen der har forstand på vis man er flexjobber på et plejehjem og ikke er i fagforening da man i sin tid fik afvide at der ingen fordele ville være at være i fagforening på flexjob... min mand står nemlig i den her situation og jeg ved simpelhent ikke hvad hulan vi skal gøre vis han ingen indtægt får da jeg pt er sygmeldt og min indtægt dækker nærmest kun huslejen...
vi krydser finger for at han er den heldige der vil blive kaldt på arbejde men i tilfælde af han ikke gør så vil det betyde vi ingen indtægt får fra hans side og vi har ingen opsparing længere da den blev akut brugt sidste måned så lige nu er vi rigtig på spanden.
findes der noget man kan søge for at få mad på bordet vis det hele ender med strejke/lockout og ingen fagforening. eller skal vi sulte fordi jeg kun kan dække vores faste udgifter med nød og næppe... jeg er allerede begyndt og tænke det værste og derfor opsagt netflex og viaplay for at spare heller være sikker ind og stå midt i det hele og tænke over hvad man kunne have sparet på.... lige nu håber jeg de rykker det de der 2 x2 uger for så vil han nå og få normal løn og vi vil kunne nå og spare op så vi har dem at leve af for som sagt vi fik pludselig ret brug for opsparing forrig måned så det hele er lidt ææææv lige nu ..................................................................
Anmeld
Citér