Når svigermor kommer på uanmeldt besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2018

Carina:-)

Anonym skriver:

Jeg skriver at ikke engang min egen mor kommer uanmeldt netop fordi jeg ikke gør forskel på nogen. Jeg er ligeglad om du er min mor eller en nabo, du skal bare ikke komme uanmeldt og punktum. Og da slet ikke min svigermor, som jeg har så mange konflikter med. 

Jeg magter ikke at høre på hendes negative fremstillinger af alt i livet. Jeg døjer selv med forskellige ting og magter hende ikke. Og jeg magter heller ikke min mor for den sags skyld (som også er negativ), så ingen forskelsbehandling der.

Min mand havde hele aftenen til at høre hende jamre om det ene og det andet .

Det fede er at vi nu er sneet inde og jeg ved ikke hvornår hun kan komme hjem 

Ja vejret er ikke på din side . 

Få nu det bedste ud af situationen, hun er dine børns farmor og bed hende om at give en hånd med så går det nok . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2018

300515

Haha. Det er squ en træls situation. Min mand hader også uanmeldte gæster. Hans forældre havde engang kørt 2 timer for at komme forbi, men han sagde bare at han desværre ikke havde tid og så måtte de jo køre igen. 

Anmeld Citér

5. marts 2018

Anonym trådstarter

300515 skriver:

Haha. Det er squ en træls situation. Min mand hader også uanmeldte gæster. Hans forældre havde engang kørt 2 timer for at komme forbi, men han sagde bare at han desværre ikke havde tid og så måtte de jo køre igen. 

Ja, hvad fanden er det for noget? 

Hvad sagde de til det? 

Anmeld Citér

5. marts 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Ja vejret er ikke på din side . 

Få nu det bedste ud af situationen, hun er dine børns farmor og bed hende om at give en hånd med så går det nok . 

Jeg har online shoppet, så det hjælper lidt på humøret 

Anmeld Citér

5. marts 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Især, fordi du lånte svigermors kreditkort?   

Anmeld Citér

5. marts 2018

Anonym

Du spørger hvad du skal gøre fordi du har for højt blodtryk og allerede er/var oppe på 200. 

Men god ide i første omgang er måske at droppe ordnede som fanden, fandme, vrede smileys osv. Det spider bare endnu mere til dit dårlige humør og dermed en stigende blodtryk. 

Tag en dyb indånding. Og tænk glade tanker. Det andet der hverken fjernet svigermor, hjælper på blodtrykket eller ændre situationen. 

Gå ud og byg en snemand med den store af dem. Det plejer at bringe lidt glæde. Børnene mærker også dine frustrationer skal du huske. 

Anmeld Citér

5. marts 2018

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Især, fordi du lånte svigermors kreditkort?   

Hshahshahahahahhaha den skal jeg nok huske til næste gang 

Anmeld Citér

5. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du spørger hvad du skal gøre fordi du har for højt blodtryk og allerede er/var oppe på 200. 

Men god ide i første omgang er måske at droppe ordnede som fanden, fandme, vrede smileys osv. Det spider bare endnu mere til dit dårlige humør og dermed en stigende blodtryk. 

Tag en dyb indånding. Og tænk glade tanker. Det andet der hverken fjernet svigermor, hjælper på blodtrykket eller ændre situationen. 

Gå ud og byg en snemand med den store af dem. Det plejer at bringe lidt glæde. Børnene mærker også dine frustrationer skal du huske. 

Du har så meget ret. Jeg plejer ellers aldrig at bande og ja, mine børn mærker mine frustrationer 100% og det skal de ikke. Det piner mig indeni at de kan mærke det. 

jeg er også i bedre humør idag. Eller jeg prøver i hvert fald

Anmeld Citér

5. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Du har så meget ret. Jeg plejer ellers aldrig at bande og ja, mine børn mærker mine frustrationer 100% og det skal de ikke. Det piner mig indeni at de kan mærke det. 

jeg er også i bedre humør idag. Eller jeg prøver i hvert fald

Ud med jer og byg en snemand eller lav en stille sneboldskamp. Så de mærker sin glæde.

Lad hende ikke gå dig på selvom det er svært. Godt humøret er bedre.  

Anmeld Citér

5. marts 2018

Carina:-)

Anonym skriver:

Online shopping er bare løsningen på alt ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.