Når svigermor kommer på uanmeldt besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ja jeg var i hvert fald også blevet pænt fustrende!! Vh Stine 

Ja, det er jeg fandme også! Så frustreret at jeg ligger med børnene og skriver til jer herinde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2018

Soonmom

Anonym skriver:

Så skal jeg sidde og underholde hende imens? Nej tak 

Han skal nok få at vide at det ikke er OK. Og det skal hun også. Synes simpelthen det er for langt ude 

Hvorfor skal du underholde hende mener du? 

Anmeld Citér

4. marts 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvorfor skal du underholde hende mener du? 

Ja, hvis han skal putte børnene fordi køteren har vækket dem så har jeg ikke ret mange andre valg 

Anmeld Citér

4. marts 2018

Soonmom

Anonym skriver:

Ja, hvis han skal putte børnene fordi køteren har vækket dem så har jeg ikke ret mange andre valg 

Men skrev jo også at jeg ville finde et andet sted og sove ��

Anmeld Citér

4. marts 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Men skrev jo også at jeg ville finde et andet sted og sove ��

Ja, det glemte jeg at svare på. Den lille bliver ammet, så det er ikke en mulighed at gå fra ham. 

Desuden ville jeg ikke efterlade mine børn med hende uden mit opsyn, da hun med det samme ville proppe dem med slik.

Anmeld Citér

4. marts 2018

migxher

Derfor lukker jeg ikke op ved uventet besøg.

Anmeld Citér

5. marts 2018

Carina:-)

Haha kan se jeg er et særtilfælde .For her elsker vi uventede gæster.

Der er da ikke noget bedre end folk der bare kommer dumpende .

Her er døren altid åben ,og der er altid mad til flere .

Men det er self heller ikke svigermor- for det er nok mere der den ligger.

Lagde mærke til du skrev " ikke engang min egen mor kommer uanmeldt"

Husk nu at det er din mands egen mor- .....Der er vel ikke forskel på hvordan de modtages. Og din mand har de følelser  for hende, du har for din mor . 

Sig til hende at det ikke er smart at komme med hund når jeres lejlighed er så lille at det vækker børnene.

Og sæt dig så ned og snak med hende om hendes prob. i hendes liv .

Måske det er derfor din mand ikk kyler hende ud?

Fordi han ved hun har det svært- det er jo hans egen mor,og du havde vel næppe smidt din mor ud hvis hun stod ved din dør. ? 

Anmeld Citér

5. marts 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Carina:-) skriver:

Husk nu at det er din mands egen mor- .....Der er vel ikke forskel på hvordan de modtages. Og din mand har de følelser  for hende, du har for din mor . 

Sig til hende at det ikke er smart at komme med hund når jeres lejlighed er så lille at det vækker børnene.

Fordi han ved hun har det svært- det er jo hans egen mor,og du havde vel næppe smidt din mor ud hvis hun stod ved din dør. ? 

He He her ser jeg så for mig, at der nok heller aldrig roder hjemme ved dig, udfra at du driver dit eget rengøringsfirma

Her er vi nogle rodehoveder, og jeg hader virklig, at få uventet besøg!

Tror nærmest kun der er 2 veninder, der får lov til at komme uanmeldt, udfra betragtningen at de er lige så store rodehoveder som os...

Men vi elsker at ha gæster og så længe bi ved de kommer, så er de så velkommen vh Stine 

Anmeld Citér

5. marts 2018

Carina:-)

StineW79 skriver:

He He her ser jeg så for mig, at der nok heller aldrig roder hjemme ved dig, udfra at du driver dit eget rengøringsfirma

Her er vi nogle rodehoveder, og jeg hader virklig, at få uventet besøg!

Tror nærmest kun der er 2 veninder, der får lov til at komme uanmeldt, udfra betragtningen at de er lige så store rodehoveder som os...

Men vi elsker at ha gæster og så længe bi ved de kommer, så er de så velkommen vh Stine 

Det ville være en dårlig reklame hvis det rodede ,men schyyy her kan det også rode men ikke mere end vi kan lukke folk ind 

Men vi har venner der roder- og rod er ikke lig med beskidt ,og helt ærligt så er der ikke mindre hyggeligt hos dem end hos folk der bor klinisk. 

Jeg har en veninde der på et tidspunkt sagde at hun havde haft en lang periode hvor hun ikke brød sig om at komme hos mig fordi alt lå snorlige og hun var anspændt og nervøs for om hendes børn rodede.

Så jeg er blevet mere loosen ,og har aldrig haft prob med andres rod .  

Men ja her elsker vi uventede gæster- det er så dejligt afslappet ,og i vores hverdag har vi brug for at ikke alting er så planlagt .

Anmeld Citér

5. marts 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg skriver at ikke engang min egen mor kommer uanmeldt netop fordi jeg ikke gør forskel på nogen. Jeg er ligeglad om du er min mor eller en nabo, du skal bare ikke komme uanmeldt og punktum. Og da slet ikke min svigermor, som jeg har så mange konflikter med. 

Jeg magter ikke at høre på hendes negative fremstillinger af alt i livet. Jeg døjer selv med forskellige ting og magter hende ikke. Og jeg magter heller ikke min mor for den sags skyld (som også er negativ), så ingen forskelsbehandling der.

Min mand havde hele aftenen til at høre hende jamre om det ene og det andet .

Det fede er at vi nu er sneet inde og jeg ved ikke hvornår hun kan komme hjem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.