Når svigermor kommer på uanmeldt besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.269 visninger
41 svar
50 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg mangler et "FRUSTRATIONER" emne 

Idag ringer det på døren og der står min svigermor med hendes køter. 

Uanmeldte besøg går slet ikke i mine øjne. Og slet ikke fra hende. 

Vi kan bare ikke sammen (har før skrevet om hende). Hun respekterer os ikke som voksne og som forældre til vores børn. Mener at skulle blande sig i alt. Propper mine børn med slik, osv. osv. Desuden er hun konstant negativ, taler kun om sygdom og død. Jeg har allerede fået et forhøjet blodtryk og hovedpine af hendes snak.

Køteren gør ad den mindste lyd. Vi bor i en lejlighed, så den har allerede vækket min mindste fra lur. Hun har åbenbart taget pyjamas med og vil sove her. Fuck hvor jeg hader at nogle mennesker bare inviterer sig selv 

Beklager mit oplæg, jeg måtte bare ud med det!!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2018

Anonym

SOVE HOS JER? Hvor langt væk bor hun?

jeg var blevet rasende, den havde absolut ikke gået her! Jesus!

held og lykke til dig

Anmeld Citér

4. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

SOVE HOS JER? Hvor langt væk bor hun?

jeg var blevet rasende, den havde absolut ikke gået her! Jesus!

held og lykke til dig

Ja, sove her!!! 

Hun bor halvanden time fra os. Jeg kan simpelthen ikke ha det. 

Tak for kram 

Anmeld Citér

4. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg mangler et "FRUSTRATIONER" emne 

Idag ringer det på døren og der står min svigermor med hendes køter. 

Uanmeldte besøg går slet ikke i mine øjne. Og slet ikke fra hende. 

Vi kan bare ikke sammen (har før skrevet om hende). Hun respekterer os ikke som voksne og som forældre til vores børn. Mener at skulle blande sig i alt. Propper mine børn med slik, osv. osv. Desuden er hun konstant negativ, taler kun om sygdom og død. Jeg har allerede fået et forhøjet blodtryk og hovedpine af hendes snak.

Køteren gør ad den mindste lyd. Vi bor i en lejlighed, så den har allerede vækket min mindste fra lur. Hun har åbenbart taget pyjamas med og vil sove her. Fuck hvor jeg hader at nogle mennesker bare inviterer sig selv 

Beklager mit oplæg, jeg måtte bare ud med det!!! 

Hvad siger din mand til det? Jeg har en fantastisk svigermor, men ville da også blive irriteret over uanmeldt besøg, og så med overnatning. Det et da for mærkeligt. Har hun måske nævnt det for din mand? Og han må da sætte nogle grænser for sin mor, for hvad I som familie trives bedst med og har behov for. 

Anmeld Citér

4. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad siger din mand til det? Jeg har en fantastisk svigermor, men ville da også blive irriteret over uanmeldt besøg, og så med overnatning. Det et da for mærkeligt. Har hun måske nævnt det for din mand? Og han må da sætte nogle grænser for sin mor, for hvad I som familie trives bedst med og har behov for. 

Han var også overrasket over at se hende. Hun havde ikke sagt noget til ham. Han mener ikke at han kan sende hende hjem om aftenen, da det er dårligt vejr og hun i forvejen er nervøs for at køre bil. 

Jeg har selv sagt til hende at jeg ikke bryder mig om uanmeldte besøg. Hun sagde faktisk at det gjorde hun heller ikke. WTFFFFFF?!?

Nu har køteren vækket begge mine børn. Omg jeg flipper

Anmeld Citér

4. marts 2018

Anonym

Kender det godt. Hader også uanmeldte besøg, og med overnatning puha! Jeg håber du får sovet godt og aftenen går hurtigt. Kan godt forstå du er ved at gå bananas! 

Knus til dig !

Anmeld Citér

4. marts 2018

Anonym

Jeg hader også uanmeldt besøg og frygten for at få uanmeldt besøg får mig til at have pinligt rent herhjemme kontant. Men hvis min højt hadet svigermor kom på besøg vil jeg prøve og få det bedste ud af situationen. Og måske pakke mit negativitet væk hvis det var muligt. 

Anmeld Citér

4. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kender det godt. Hader også uanmeldte besøg, og med overnatning puha! Jeg håber du får sovet godt og aftenen går hurtigt. Kan godt forstå du er ved at gå bananas! 

Knus til dig !

Tak 

Rart at vide at jeg ikke er den eneste som tænker sådan.

Anmeld Citér

4. marts 2018

Anonym

Han var også overrasket over at se hende. Hun havde ikke sagt noget til ham. Han mener ikke at han kan sende hende hjem om aftenen, da det er dårligt vejr og hun i forvejen er nervøs for at køre bil. 

Jeg har selv sagt til hende at jeg ikke bryder mig om uanmeldte besøg. Hun sagde faktisk at det gjorde hun heller ikke. WTFFFFFF?!?

Nu har køteren vækket begge mine børn. Omg jeg flipper

Hun er ligesom et lille barn - så hun skal da NETOP sendes ud på en tur fra helvede, så hun afskrækkes en anden gang.

- og så må din vatpikkede mand da lige gro sig et par boller i en vis fart.

Anmeld Citér

4. marts 2018

Soonmom

Ej jeg havde fået manden til at sende hende hjem og så havde jeg desuden gjort klat at hendes hund ikke er velkommen når den vækker børnene - og sikkert fælder.

Skal I ikke også op og på arbejde i morgen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.