Molly90 skriver:
Alt ser fint ud, også mine blodprøver. Fik streng ordrer fra jordemoderen jeg skal være bedre til at slappe af da jeg stort set altid har gang i noget og min krop prøver at advare mig om jeg lige skal tage den lidt med ro og jeg ikke behøver gå rengørings amok hver dag
ellers vil jeg nok i sidste ende med at blive mere og mere dårlig... og det vil være rigtig godt hvis jeg kunne nå at slappe af 2 timer inden min søn på 2 år skal hentes i dagpleje. Så jeg tænker jeg heller må lytte til hendes råd
men lillebror har det godt i maven og trives derinde 
Godt at du blev tjekket, og godt at det bare er fordi du ikke lytter til din krop.
Hvilket du så selvfølgelig begynder på nu
- Accepter at der ikke bliver gjort rent andet end til husbehov så I kan holde ud at være der, find en masse gode serier og køb en masse nemme snacks og indret dig godt på sofaen. Den skal være din bedste ven resten af graviditeten
det er også helt okay at underholdning af barnet foregår foran fjernsynet og en tegnefilm. Det er trods alt ikke voldsom lang tid endnu.
Har du ikke en mand/kæreste der kan sættes igang med lidt husligt? Herhjemme blev der kun gjort det rent og vasket det tøj som min mand ordnede. De sidste 3 måneder kunne jeg ikke komme ud af sengen, hvorend jeg gerne ville...
Anmeld
Citér