Kvalme, svimmel og sorte prikker foran øjnene.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.082 visninger
37 svar
7 synes godt om
8. februar 2018

Mortil2drenge<3

Hej 

Jeg håber lidt nogle kan fortælle om det er normalt? 

Jeg er gravid 30+5 Har den sidste uge gået og været svimmel, mega kvalme og sorte prikker for øjnene, de kan komme når jeg bare ligger ned. FEKS.  

Hvad kan det skyldes? Burde man kontakte læge/jordmoder eller FG 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2018

Camillos

Molly90 skriver:

Hej 

Jeg håber lidt nogle kan fortælle om det er normalt? 

Jeg er gravid 30+5 Har den sidste uge gået og været svimmel, mega kvalme og sorte prikker for øjnene, de kan komme når jeg bare ligger ned. FEKS.  

Hvad kan det skyldes? Burde man kontakte læge/jordmoder eller FG 

Kontakt fg. Der er vidst noget med fostervands forgiftning osv.. Så gå lige til tjek for en sikkerheds skyld ��

Anmeld Citér

8. februar 2018

Mortil2drenge<3

Camillos skriver:

Kontakt fg. Der er vidst noget med fostervands forgiftning osv.. Så gå lige til tjek for en sikkerheds skyld ��

Tænker du svangerskabsforgiftning? 

Anmeld Citér

8. februar 2018

Camillos

Molly90 skriver:

Tænker du svangerskabsforgiftning? 

Ja, det var vidst det, det hedder. 

Anmeld Citér

8. februar 2018

HvidSne

Ring til fødegangen og få dem til at tjekke urin og blodtryk! 

Det kan nemlig være symptomer på svangerskabsforgiftning, så bedre at få det tjekket hurtigt.

Anmeld Citér

8. februar 2018

Mortil2drenge<3

HvidSne skriver:

Ring til fødegangen og få dem til at tjekke urin og blodtryk! 

Det kan nemlig være symptomer på svangerskabsforgiftning, så bedre at få det tjekket hurtigt.

Okay tak jeg ringer til dem om lidt så det er bare mere om de bliver sure over jeg ringer til dem og ikke egen læge evt 

Anmeld Citér

8. februar 2018

HvidSne

Molly90 skriver:

Okay tak jeg ringer til dem om lidt så det er bare mere om de bliver sure over jeg ringer til dem og ikke egen læge evt 

Absolut ikke! Tro mig, det er deres job at lytte til dine bekymringer - og det er jo også i deres interesse at passe på gravide kvinder

Anmeld Citér

8. februar 2018

Mortil2drenge<3

HvidSne skriver:

Absolut ikke! Tro mig, det er deres job at lytte til dine bekymringer - og det er jo også i deres interesse at passe på gravide kvinder

Ja du har ret 

Anmeld Citér

8. februar 2018

Camillos

Molly90 skriver:

Ja du har ret 

Kom gerne ned feedback. Selvfølgelig bliver de ikke sure på dig, det er deres job ��

Anmeld Citér

8. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ku godt lyde som svangerskabsforgiftning!!

Skynd dig at kontakte endten egen læge eller fødegangen og få tjekket urin og blodtryk!

Den dag jeg fik aks pga ssf, havde jeg det fuldstændig som du beskriver, med kvalme, opkast, svimmel, lysfølsom og sorte prikke for øjnene.

Heldigvis havde jeg været indlagt siden uge 32, pga mega højt blodtryk og protein i urinen. Det andet kom først til sidst. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.