Åbent forhold!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2018

Tommelise

Jeg var lige ved at rydde op i nogle gamle halvgamle blade og faldt over en sexologs "hot and not 2018".

Dette er derfor et citat:

"At turde være en snerpe

Det har længe været i høj kurs at være frigjort og eksperimenterende, og mange kvinder, særligt yngre , er bange for at blive stemplet som kedelige eller seksuelt hæmmede. Det forgangne år har imidlertid vist vigtigheden i at kunne sige tydeligt fra. Så stå ved dit nej og vov at være kostbar, hvis det er sådan, du har det - om andre kalder dig snerpet eller frigid er deres problem"

Citat slut. 

Igen - jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad andre laver i deres soveværelse. 

Men kom til at tænke på denne tråd, da jeg læste citatet. Jeg er nok en af dem, der ikke er nysgerrig nok til at have behov for at forstå, hvorfor andre har lyst til at leve i åbne forhold, eller hvad de nu har lyst til. Men som simpelt hen tror på, at vi bare alle er forskellige. 

Altså jeg tror selvfølgelig, at vi alle er enige om, at ingen skal sige ja til noget, de ikke har lyst til. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2018

Loa

Tommelise skriver:

Jeg var lige ved at rydde op i nogle gamle halvgamle blade og faldt over en sexologs "hot and not 2018".

Dette er derfor et citat:

"At turde være en snerpe

Det har længe været i høj kurs at være frigjort og eksperimenterende, og mange kvinder, særligt yngre , er bange for at blive stemplet som kedelige eller seksuelt hæmmede. Det forgangne år har imidlertid vist vigtigheden i at kunne sige tydeligt fra. Så stå ved dit nej og vov at være kostbar, hvis det er sådan, du har det - om andre kalder dig snerpet eller frigid er deres problem"

Citat slut. 

Igen - jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad andre laver i deres soveværelse. 

Men kom til at tænke på denne tråd, da jeg læste citatet. Jeg er nok en af dem, der ikke er nysgerrig nok til at have behov for at forstå, hvorfor andre har lyst til at leve i åbne forhold, eller hvad de nu har lyst til. Men som simpelt hen tror på, at vi bare alle er forskellige. 

Altså jeg tror selvfølgelig, at vi alle er enige om, at ingen skal sige ja til noget, de ikke har lyst til. 

Jeg er også, forholdsvis, ligeglad. 

Det jeg ikke forstår, er lidt til sammenligning med amme/flaske debatten.

Jeg får tit indtrykket af at det ene er bedre end det andet. Som om ingen af parterne kan accepterer at andre ikke er som dem. (Jeg kan godt selv til dels have svært ved det) 

Som om at de “frigjorte” skal punke de “snerpede” for at være kedelige og ja, snerpede. Og de “snerpede” skal punke de “frigjorte” for at være FOR frigjorte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.