SK85 skriver:
Vores barn er meget sjældent syg, da han får bio-strath dråber i sin havregrød hver morgen (forbedrer imumforsvaret - kan købes i Matas og helsekostbutikker)
https://www.matas.dk/bio-strath-draaber-100-ml
Men når han en sjælden gang imellem er syg er det som regel mig der tager den, hvis ikke bedsteforældrene kan. Dette skyldes at jeg nemmest kan undværes på mit arbejde.
Min datter er heller aldrig syg. Tror hun har haft 3-5 sygedage fra vuggestuen - noget af det sammenhængende, og hun bliver 3 til maj. Hun får nu ikke nogle dråber i hendes mad. Nogle er bare heldig med immunforsvaret. Der er intet evidens på, at det har nogen effekt. Andet end måske placebo.
Til TS : Her tager vi dem begge. Jeg har skiftende arbejdstider og hvis jeg har fri eller aftenvagt, så tager jeg den selvfølgelig. Hvis jeg har morgenvagt, tager min mand enten de første timer og jeg de sidste eller også bliver en af os hjemme hele dagen. Det kommer an på hvad vi skal på arbejde den dag. Oftest er det sværest at undvære mig på arbejde om morgenen, imens min mand oftest kan møde senere uden problemer.
Synes dog det er fair, at hvis man går hjemme eller har et “arbejde” der kan flyttes, at man så tager sygedagene.
Anmeld
Citér