MorTil3+ skriver:
Hej min mand og jeg mistede vores bedste ven her mellem jul og nytår, han valgte at tage sit eget liv. Vi var de eneste han rigtig snakkede med og vi så ham flere gange hver uge. Han havde ikke den store kontakt til sin familie, hans mor hjalp ham lidt økonomisk når han helt på røven. Nu får vi så af vide at moren ikke ønsker at nogen af os venner skal deltage i bisættelsen og det kun skal være de aller nærmeste hvilket vil sige den familie han aldrig snakkede med og en x kæreste som moren er veninde med
og ja jeg ville jo mene at min mand og jeg var hans aller nærmeste, og bliver faktisk rigtig ked af at vi ikk må få lov at sige et sidste farvel til en mand der betød meget for os og vores børn. Har prøvet at ringe til kirken men de har tavhedspligt. Tænk hvis han kan se ned og ingen af hans venner kommer og siger farvel
skal vi bare respektere morens ønske eller kan man gøre noget. Vi må jo så ikke få af vide hvor og hvornår det kommer til at foregå. Er ved at bryde mit hoved hver aften for ved at han ville ha ønsket at vi var der.
Forestil dig, at dit barn om 20 år tager sit eget liv efter, at I i en periode har mistet jeres nære forhold.
Jeg tror ikke, at der findes en større sorg end at miste et barn. I mine sorteste mareridt tænker jeg på, hvor vanvittig af sorg jeg ville blive af at miste et af mine børn.
Hvis man så dertil skulle have mennesker med til begravelsen, som kalder sig barnets nærmeste pårørende? Det ville da være den ultimative ydmygelse midt i ens livs største krise.
Ser jeres ven ned? Hvis han gør, så ser han nok jeres sorg...
Tag dine mor-briller på og forstå, at I SKAL blive væk. En mors sorg er større end en vens. Lige meget om hun så har været verdens værste mor, har hun båret ham under sit hjerte.
Anmeld
Citér