Jeg er også en af de heldige, som har en skøn svigermor
Vi spiser tit frokost sammen, shopper sammen, og jeg besøger dem tit når min mand er på arbejde. Hun er enormt betænksom, og husker hvilket chokolade, tøjmærker og parfumer jeg kan lide når hun skal købe noget til mig. Når min mand er på kursus og lignende tager jeg tit hjem til dem og sover, så jeg har lidt selskab, og hjælp med børnene. Det er også altid min svigermor, som passer vores børn når vi skal noget. Før jeg fik kørekort, så hentede hun mig også tit fra min uddannelse, så jeg kunne komme hurtigere hjem til børnene. Hun husker i øvrigt også hvornår jeg skal til eksamen, og ringer altid og spørger hvordan det gik bagefter. Hun husker faktisk flere ting om min hverdag end min egen mor.
Hun kritiserer mig aldrig, og roser mig tit for hvordan jeg er over for børnene, og min madlavning. Hun respekterer mine grænser, og respekterer de regler jeg sætter for børnene, selvom hun ikke altid er enig. Så min svigermor har super mange gode kvaliteter.
Til vores bryllup havde hun planlagt den mest fantastiske tale, hvor hun snakkede om hvor lykkelig hun var for, at min mand havde fundet mig at få børn med og blive gift med. Hun er simpelthen så sød 
Så jeg har massere af gode historier om min svigermor
Jeg synes det er rigtig synd for dem som har et dårligt forhold til deres svigermor
Anmeld
Citér