Anonym skriver:
Hvem siger at den første tid få timer efter fødslen, at baby skal gå arm i arm?
Det er vel bare dig der forventer det?
Det er vel tilladt for din mand/kæreste at sige til familien (og dig til din familie) at i ikke ønsker besøg de første par timer. De ved vel heller ikke hvornår i præcis er færdige og sådan, så det er vel bare at strække den lidt med at give besked. Medmindre det er flere dage du gerne vil vente.
Jeg siger heller ikke at nogle siger det - der blev bare skrevet at de ikke forstod det der med at baby ikke må blive holdt af andre.
Nej de ved ikke præcis hvornår og de ved faktisk heller ikke datoen. Men jeg vil ikke ekskludere dem og de skal selvfølgelig have besked på hvornår vi har født.
Det er ikke flere dage jeg gerne vil vente, som jeg også har skrevet i flere kommentarer.
Jeg tror desværre jeg bliver misforstået rigtig meget - for jeg er ikke ude på at spolere familier. Jeg er ikke ude på at isolere mig fra alle, men den lille ny. Jeg er ikke på nogen måde typen der ikke vil lade min børn være en del af familien, men jeg kan mærke at jeg denne gang har det lidt svært med at sende baby igennem 20 arme samme dag som baby er født. Det er en følelse i mig - det er ikke ensbetydende med at andre har samme følelse. Og jeg gør det jo ikke med vilje.
Jeg ville da ønske at jeg ikke skulle spekulere over det her og føle mig trist ved tanken, for det er ikke særlig rart.
Anmeld
Citér