Tystys14 skriver:
Åh synes godt nok det nogle vilde priser folk giver for til jul. 500+ kroner hos os svarer til en fødselsdags gave hvor vi giver for lidt mere. Vores økonomi er fin, men kan simpelthen ikke se hvorfor julen skal gå op i gaver til så høje beløb.
Hos os får de Ca for 200-250kr, da de jo også får gaver af familien og venner. Vi gør en stor dyd ud af at rafle, finde mandel i risalamande, danse om træ og fortælle julehistorier, samt ikke mindst, at spise god mad til vi revner. 
Her går vi også rigtig meget op i hyggen, men tænker at det måske også kommer meget an på, hvor mange andre man ska gi gaver til, i forhold til priser osv. Feks ska jeg kun købe gaver til min søster, svoger, kæresten. Mig og min søster plejer at gå sammen om gaven til vores mor.
Vi har en aftale det hedder omkring 500kr. Og vi forventet self ik at de gir os for feks 500! Hver, de fordeler og gir for det de har lyst til, til os, da vi jo er 4 i alt.
Min kæreste ska købe mange flere gaver til hans side af familien, og der hedder det maks 350kr.
Og har ungerne nogle større ønsker, går vi gerne sammen. Her handler det ik om mangden af gaver eller hvor dyre de er, men om at gi en gave, som de blir glade for, hva endten det er nyt, brugt eller hjemmelavet. Vh Stine
Anmeld
Citér