Julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Her får mine piger på 2 og 3,5 år for 500 kr hver ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi 2 piger på 9 og 5 år. Det får for ca 1000kr hver, men fordelt over 2-3 juleaftner.

Det vil sige at de feks får en lille gave til 150kr hos svigerfar. 150kr hos mormor og så får de den store juleaften. Vh Stine 

Anmeld Citér

19. oktober 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

De får hvad vi syntes er rimeligt.  3 og 5,5 

Tror vores Max beløb her været 500 kr pr barn 

Altså vi har nogle gange bare givet denne for 150 og dem anden for lidt mere 

Når de er så små kommer det ikke så nøje 

Legetøj er ultra hurtigt " fælles " herhjemme.  

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Håber på at holde det på 500 kr, men ender sikkert på 700-1000 kr, pr. barn 

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Blop2

500kr. Pr. Barn

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Tystys14

Åh synes godt nok det nogle vilde priser folk giver for til jul. 500+ kroner hos os svarer til en fødselsdags gave hvor vi giver for lidt mere. Vores økonomi er fin, men kan simpelthen ikke se hvorfor julen skal gå op i gaver til så høje beløb.

Hos os får de Ca for 200-250kr, da de jo også får gaver af familien og venner. Vi gør en stor dyd ud af at rafle, finde mandel i risalamande, danse om træ og fortælle julehistorier,  samt ikke mindst, at spise god mad til vi revner. 

Anmeld Citér

19. oktober 2017

MorTil3+

Vi bruger mellem 1000-1500 pr barn både til jul og fødselsdag og vi har 4 børn. 

Anmeld Citér

19. oktober 2017

De3Guldklumper

Det er godt nok meget forskelligt hvad de får for. Jeg kan godt lide at købe brugte legesager så i år får den mindste på knap 4 for 75-100kr mens den ældste får for knap 1000kr. 

Mellemste barn har jeg ikke fundet ud af hvad skal have endnu.

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Soonmom

Vores er til den tid 22 måneder og 10 måneder, vi har endnu ikke bestemt om vi giver dem gave (de plejer at være begravet i gaver fra bedsterne). Måske en lille ting til den store

Anmeld Citér

19. oktober 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tystys14 skriver:

Åh synes godt nok det nogle vilde priser folk giver for til jul. 500+ kroner hos os svarer til en fødselsdags gave hvor vi giver for lidt mere. Vores økonomi er fin, men kan simpelthen ikke se hvorfor julen skal gå op i gaver til så høje beløb.

Hos os får de Ca for 200-250kr, da de jo også får gaver af familien og venner. Vi gør en stor dyd ud af at rafle, finde mandel i risalamande, danse om træ og fortælle julehistorier,  samt ikke mindst, at spise god mad til vi revner. 

Her går vi også rigtig meget op i hyggen, men tænker at det måske også kommer meget an på, hvor mange andre man ska gi gaver til, i forhold til priser osv. Feks ska jeg kun købe gaver til min søster, svoger, kæresten. Mig og min søster plejer at gå sammen om gaven til vores mor. 

Vi har en aftale det hedder omkring 500kr. Og vi forventet self ik at de gir os for feks 500! Hver, de fordeler og gir for det de har lyst til, til os, da vi jo er 4 i alt.

Min kæreste ska købe mange flere gaver til hans side af familien, og der hedder det maks 350kr.

Og har ungerne nogle større ønsker, går vi gerne sammen. Her handler det ik om mangden af gaver eller hvor dyre de er, men om at gi en gave, som de blir glade for, hva endten det er nyt, brugt eller hjemmelavet. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.