Julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2017

energystar

Louise6551 skriver:

Hej alle

Hvad forventer i at bruge på julegaver pr barn? Altså jeres egne �� 

Knus Louise 

Jeg har "kun" et barn - en dreng på 12 år. Han plejer at få for ml. 1000-2000 alt efter hvad han ønsker sig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
energystar skriver:

Jeg har "kun" et barn - en dreng på 12 år. Han plejer at få for ml. 1000-2000 alt efter hvad han ønsker sig. 

Wauw, Han må få nogen flotte gaver 2000, det er ca hele mit julegavebudget til 10 mennesker  

Anmeld Citér

19. oktober 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Det er meget forskelligt. 

Den yngste på 2, 6 år får en drenge babyborn

Den mellemste skal have en ny læder fodbold, benskinner, og et håndtag til sin Playstation. 

Den ældste skal have en fod til si  guitar så han ikke skal pakke den i kassen hele tiden. Og så en anden ting vi ikke helt ved endnu. 

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Thea14

Vi kigger ikke rigtig på pris, men mere på hvad børnene kan få glæde af. Giver dog ikke for mere end 500 kr, medmindre det samtidig tjener noget praktisk som vi alligevel så ville skulle bruge penge på før eller siden. - og jeg kan også godt finde på slet ikke at købe julegave til den yngste der alligevel kun er et par måneder gammel til den tid. Den store fik heller ikke gaver af os til sin første jul...

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Tip!

Min søn får for ca 1500 kr i julegave. 

Jeg har som “kun” ham at skal sørge for, og han får altså hvad gemmer og tøj ka holde.. jeg har et godt job, så kan ikke se hvorfor jeg ikke skal forkæle ham. 

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Flomama

Et barn og går slet ikke på i prisen. 

Sidste år fik han for 3500 kr og året før for 500  

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Muffinmus

Vi går ikke så meget op i hvad det ender i, bare de får noget de gider bruge, så det ikke bare ligger. 

Min datter på knap ni får springvest og konkurrence tøj (hvide bukser, jakke, handsker)

Min søn på 10 har vi ikke bestemt endnu, måske en compoundbue... 

Den mindste på 5  får furreal friends dragen...måske nogle Bunchems. 

Så det er vel nok mellem 500-1200 pr barn.

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Bentemor

Svinger meget alt efter hvad de mangler og ønsker sig. Fx skal den mellemste dreng på 10 have en telefon, så hans gave ender nok med at være noget dyrere end den ældstes (en pige der har holdt konfirmation tidligere i år) og den yngste på 2år er jo ligeglad med pris.. 

Som regel svinger deres gaver mellem 500-1500,- går mere op i det får det de ønsker sig og bliver glade for... 

Anmeld Citér

19. oktober 2017

helle85

Louise6551 skriver:

Hej alle

Hvad forventer i at bruge på julegaver pr barn? Altså jeres egne �� 

Knus Louise 

Vi har ikke nogen fast pris, da vi tænker på hvad de ønsker sig, jeg tror aldrig de har fået for det samme beløb. Også kommet det jo an på økonomi, men i år er vores økonomi fin.

Mine børn få 3 gaver til jul. 

Indtil videre har vi købt 3 stk cars3 biler(det gå som 1 gave) for 200 kr til min dreng, Lige nu ved jeg ikke hvad han ellers skal have

Og jeg tænker min datter skal have en billig symaskine nogen gange kan man få dem til omkring 500, noget stof Også skabeloner til den skære maskine hun har.

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Troldemommi

Vores får for ca 500 kr hver, syntes det er et godt beløb hvor man kan få noget godt og brugbart legetøj 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.