Skænderier vs. Skilsmisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2017

Flomama

Mette Jessen skriver:

Jeg synes det er flot du skriver her. Der er både selverkendelse og refelektioner. Jeg kan anbefale at begynde at forske lidt i emnet omkring selvudvikling...Det har jeg  fået glæde af.

Du kan læse lidt om selvudvikling, læs fx. denne blog - den rummer i øvrigt også mange andre interessante emner:  https://mettesunivers.dk/derfor-kraever-vaere-gift-vilje-arbejde-omtanke/

Og du kan overveje at tilmelde dig de der daglige boosts, de er altså skide gode...  http://boostet.mettesunivers.dk/

PS: det er virkelig ikke for at reklamere for siden, men det er bare skide godt og har hjulpet mig i forskellige kriser....

Meget dårlig skjult reklame 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2017

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen
Flomama skriver:

Meget dårlig skjult reklame 

Det er på ingen måde skjult reklarme, men tværtimod en skide god side.. men tro hvad du vil..

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Flomama

Mette Jessen skriver:

Det er på ingen måde skjult reklarme, men tværtimod en skide god side.. men tro hvad du vil..

Det en reklame for din blog 

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Anonymor

Flomama skriver:

Det en reklame for din blog 

Ah, det er nu ikke givet. Det er psykolog Mette Holm, der står bag Mettes univers, og brugeren (som hvis du ser hendes profil også står bag mange andre indlæg, der ikke omhandler bloggen) hedder Mette Jessen herinde.. Hvad man så synes om Mette Holm og relevansen ift. TS er en anden ting, men tror ikke det er hendes side.

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Flomama

Anonymor skriver:

Ah, det er nu ikke givet. Det er psykolog Mette Holm, der står bag Mettes univers, og brugeren (som hvis du ser hendes profil også står bag mange andre indlæg, der ikke omhandler bloggen) hedder Mette Jessen herinde.. Hvad man så synes om Mette Holm og relevansen ift. TS er en anden ting, men tror ikke det er hendes side.

Min fejl  

Anmeld Citér

20. oktober 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker også parterapi og ingen skilsmisse , til at starte med!

Det lyder jo til at i elsker hinanden og normalt har det godt sammen, men er inde i en hård periode.

Her har vi været sammen i 15 år, og ja det er sjældent jeg har mødt nogen, som ved lige præcis, hva der gør mig gal.

Til gængæld er det så heller ik nogen, som ka få mig til at grine, og gøre mig glad som ham (næsten) og det tænker jeg tit er det vigtigste! 

Ud over det, ved jeg også godt, at jeg ik altid er nem at være sammen med, da jeg ka blive hidsig og urimelig over tosset ting.

Jeg har installeret en mental pyt knap, der ser ca sådan ud, så når jeg ka mærke at jeg blir urimelig, tæller jeg til 10, mærker efter hvor vigtig det er for mig, og trykker derefter på pyt knappen.

Nogle gange må huset bare rode, og så er det sådan det er! Vh Stine 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.