Jeg har ikke læst alle svarene så undskyld hvis jeg gentager noget 
Min pige er også lige blevet 9 måneder og hun bliver primært ammet. Jo hun spiser da, men det er begrænsede mængder (i hvert fald hjemme, i vuggestuen går det meget bedre). Hvis der er noget hun ikke gider så er det rugbrød! Og jeg er ikke en pind urolig omkring det
i stedet får hun noget lidt mere "groft" franskbrød og broller, klatkager/pandekager med havregryn, grøntsager eller banan i, omelet, forskellige grøntsager/frugt, pasta og diverse varme retter (evt rester fra aftensmaden), forskellige slags grød.... og mange forskellige andre ting som jeg ikke kan huske lige nu 
Det er meget svingende hvor meget hun spiser, nogle dage er det stort set kun modermælk hun gider. Jeg tænker at rugbrød er en meget dansk ting, og børn i mange andre lande klarer sig fint uden (Jeg er ærlig talt heller ikke særlig stor fan af rugbrød).
Samtidig så husk at sundhedsplejersken ikke bestemmer, men kun vejleder - og nogle af dem er alt for præget af deres personlige holdning til tingene, frem for at se på hvad der fungere for dem de vejleder 
Anmeld
Citér