hej
jeg har en dreng fra 4 januar, så knapt 9 mdr.... jeg er ved at blive sindsyg, jeg er mega presset, ked af det og faktisk også irriteret på knægten, og det er megasynd. Men
jeg kan simpelthen ikke få ham til at spise ret meget alm mad, han vil ikke .... vender hovedet væk, bliver møg urolig i stolen og ender med at være en grædende flitsbue.... det er særligt rugbrød han stjerner på.
Han har generelt været sen med mad, og alm grød kom vi også lidt sent igang med netop fordi han nægtede. Men nu har jeg en sp, som siger at NU skal han altså igang med detbrød, og jeg kæmper virkelig. Men det er jo en psykiskmagtkamp vi har, og jeg er udemærket klar over at ham mærker min frustration, selvom jeg prøver at virke ligeglad...
hvad skal jeg gøre?
hans mad er sådan her pt
morgenmad: havregrød på mme, lidt over en halv del havregryn og lidt over en del mælk, dertil en klat smør og æblemos og sveskemos. Vil ikke drikke mælk af kop, så det er vand
frokost: forsøger rugbrød med forskelligt smørevenligt pålæg, tager max 5 mikro stykker - vand til...
inden eftermiddagslur: 200 mme
aftensmad: som os, her går det dog lidt bedre, men spiser kun lidt
inden sengetid kl 20 ca: 240 mme
sp er indeover, jeg vil bare rigtig gerne høre nogle andres tanker, for det fylder alt for meget og jeg er fyldt op...
hjælp gerne.
jannie
Anmeld
Citér