Anonym skriver:
Hvor nå syntes i at en mand er for gammel til at få flere børn?
Min mand er 45 og jeg er 32 vi har 2 børn men kunne måske godt tænke os at få en efternøler, men det ville under alle omstændigheder ikke blive om før et par år.
Men jeg er lidt i tvivl om jeg helt skal droppe tanken om at få flere børn
I må meget gerne kommenter hvorfor i stemmer som i gør
Jeg ville blive dybt deprimeret hvis jeg var din mand, hvilket jeg heldigvis IKKE er, hvis jeg fik den besked at jeg var for gammel !
Hvad mener du med at være for gammel ? Risikoen for at få et handicappet barn ? Er børn nu ikke længere børn uanset om de er handicappet eller ej ?
Tilbage til alderen... så er der større risiko for at kvinden bliver for gammel før manden ! Depression ophævet.
Jeg syntes ikke at alderen+ spiller nogen rolle, (haters go home), men du kan derimod være for ung, fordi det er modenheden som forældre der afgør om du leverer et afbalanceret barn til samfundet eller ej.
Desværre findes der flere faktorer i livet som afgør om nogen bliver forældre eller ej, uanset alder, så drop aldersproblematikken og nyd at du har en mand samt børn.
Alder er en psykisk/norm relateret størrelse som kan diskuteres til al evighed... så planlæg hvornår I ønsker en efternøler og glæd jer over dén mulighed !
Anmeld
Citér