Jeg syntes det er vildt svært at svarer på hvornår man er for gammel.
Min mor er midt 40erne (jeg er 26) og i min verden er hun bare for gammel nu. Hun har en dårlig krop og ikke lige så frisk som for 10 år siden.
Omvendt har jeg en veninde på 46, hun var 43 da hun fik sin søn og jeg har aldrig tænkt hun var for gammel, hun er frisk, i god form og ingen skavanker.
På mande siden har jeg en veninde på 32 hendes mand er 52 jeg skænkede det aldrig en tanke, han er frisk og rørig og tager på bjergbestigning eller lange vandrer ture i svært terræn 1 gange om året og landevejs cykler hver morgen kl 5.
En anden venindes mand er 47 og de venter sig til november og ærligt jeg syntes han er alt for gammel, han er sløv, taler langsomt, ryger pibe og kan ikke være med på noget fysisk (ok. Han er overvægtig og passer ikke på sig selv) han er samtidig rigtig gammel at se på og folk tror jævnligt han er i 60erne.
Min egen mand er 36, han bliver altid skudt yngre, er meget frisk og laver mange "jeg kan sagtens" -nej du kan ej haha. Så selvom han er frisk og dejlig vil vi ikke have flere efter han er fyldt 40. Dels fordi du aldrig ved hvornår det går ned af bakke og fordi alle mænd dør når de 65-70 år i hans familie og vil vil også gerne have mere end 5 år sammen uden børn i hytten
Anmeld
Citér