Hvornår er mænd for gammel til at blive far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2017

Rosa-Sofia

Jeg ville i øvrigt også tænke, at 50 år ville være sidste udkald for mig som kvinde, også selvom jeg godt ved, at mænd vil have nemmere ved at producere babyer i den alder, end jeg ville have ved at blive gravid  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2017

lineog4

Min mand var 49 da vi fik den sidste (og han var 28 da han fik sin første). Jeg har ikke overvejet, at han skulle være for gammel, men han har bekymret sig selv. 

Han er en skøn far og jeg er sikker på ingen af vores børn går rundt og bekymrer sig for han dør i hvert fald ikke mere end de bekymrer sig for jeg gør og jeg var kun 36 med den sidste.

jo han er 69 når den yngste er 20, men så er det jo bare sådan det er. Tænk hvor meget tid han får nården yngste er fri og frejdig og måske kan rejse Jorden rundt med sin far. Der r jo fordele og ulemper ved alt. 

Min egen grænse går nok cirka ved de 50. I hvert fald synes jeg min mand nu er for gammel ikke nu men i forhold til ham nødig skulle gå.på pension samtidig med barnet skal holde 9. Klasses sidste skoledag 

Anmeld Citér

23. september 2017

Anonym trådstarter

Supergirl skriver:

Hvis man har energien til det, så go for it. 

Jeg har en ældre far(hvad folk ville synes var for gammel.. ) Jeg elsker min far, og han er aktiv og fuld i gang, og ser ikke ud som mange på hans alder.. 

Så hvis I stadigvæk har lyst til en efternøler, så gør det(se på george clooneyXD)... Lad vær med at tænk på hvad andre siger. 

må jeg spørger hvor gammel din far var da du blev født

Lige nu er energien ikke til et barn til, men det er min energi min mand ville nok godt kunne klare et barn til nu.

derfor vil jeg godt vente et par år og se om det bliver bedre. For jeg har altid drømt om et 3 barn og nu hvor de andre er så store er der lidt mere overskud og ønsket bliver derved større end det har været før, og derfor ville jeg bare undersøge om atlt håb er ude da min mand jo så nok vil være omkring de 48 år nå babyen kommer til verden.

Anmeld Citér

23. september 2017

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Jeg kan jo ikke sige hvornår en mand er for gammel til at være far, men jeg kan sige hvornår jeg synes min mand ville være for gammel til at vi skulle have en mere. Jeg har stemt 40-42 for mig skærer den ved fyrrerne. Jeg kunne ikke forstille mig selv at jeg skulle være 60 når mit barn er 18, men for andre er det jo ikke noget problem og jeg synes ikke der er nogen alder på hvornår det er for sent, for det er jo helt op til hver enkelt og føler i at i har lyst og hjerterum til en mere så skal i da bare gøre det 

Jeg har også altid sagt at jeg ikke ville have børn efter jeg blev 30 år jeg var 21 da vi fik den første. 

Men nu hvor jeg er 32 så kan jeg godt se man stadig er ung og har stadig meget at give af

Men jeg har altid tænkt at vi skulle udelukke det nå min mand blev 40 år 

Men ønsket om et 3 barn bliver bare større og større og jeg ved der som min. Vil gå et par år, før jeg har det overskud der skal til også vil min man jo være 48 år ca nå babyen kommer til verden.

Men der vil jeg så stadig kun være 35 år

Anmeld Citér

23. september 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Min mor hadede at være en efternøler. Hendes far var 46. Hun  var nervøs hele sin barndom for at han døde. Børnene havde sagt at hun havde gamle forældre og gamle mennesker dør....

jeg var 9 år da min morfar og mormor døde.

Det er også det jeg tænker på, om man måske ender med at dø inden barnet bliver helt voksne.

Det med at man ikke er så gamle før man mister sine bedste forældre det tænker jeg ikke så meget på.

Jeg kan ikke rigtig huske mine bedste forældrene, fordi de døde da jeg ikke var så gammel men det er fordi de ikke blev så gamle.

Og mit ældste barn er 11 og har heller ikke nogen bedste forældre. Fordi de heller ikke nåede at blive så gamle.

Anmeld Citér

23. september 2017

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Min mand var 51 da vores datter kom til verden sidste år  

Hvordan bliver i mødt nå i fortæller hvor gammel din man er?

Anmeld Citér

23. september 2017

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Synes sidst i 40'erne er ved at være sidste udkald.

Så under 47-48 år

Min man ville nok være omkring de 48 år.

Jeg havde ellers sagt at jeg ville droppe tanken helt nå han blev 45 år. Men det er han nu men ønsket bliver større og større jo mere overskud jeg få

Anmeld Citér

23. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Synes det afhænger MEGET af om det er første barn eller sidste barn.

Men jeg vil sige omkring 43-44.

Det ville være det 3 barn og sidste

Anmeld Citér

23. september 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

må jeg spørger hvor gammel din far var da du blev født

Lige nu er energien ikke til et barn til, men det er min energi min mand ville nok godt kunne klare et barn til nu.

derfor vil jeg godt vente et par år og se om det bliver bedre. For jeg har altid drømt om et 3 barn og nu hvor de andre er så store er der lidt mere overskud og ønsket bliver derved større end det har været før, og derfor ville jeg bare undersøge om atlt håb er ude da min mand jo så nok vil være omkring de 48 år nå babyen kommer til verden.

44, og så min søster da han var 50. Vi har tre brødre på 39, 42 og 43(afdød) 

Han er 75år. 

Anmeld Citér

23. september 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Det kan godt være man er frisk som 50 årlig. Men hvem vil som 20 årig ønske en far på 70?

Det Har jeg også tænkt på men ønsket bliver bare større og større. Og derfor var jeg også nysgerrig efter hvad andre mener da jeg ville vide om jeg helt skulle droppe tanken 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.