Fredagsguf...nammenam....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Pige2009

Sanne og Nicklas skriver:

Det er bare i orden..

Ja jeg hvade jo veer i 3 uger men den sidste uge var nok det væreste. og jeg tænker tit på hvad der ikke var sket hvis jeg ikke hvade tvunget dem til at sætte mig igang... Håber da lille pigen snart vil finde vejen ud... du må ud og gå nogle lange turer, du kan låne nicklas han elsker at trille tur

Hmmm, der er vist intet der hjælper. Men i næste uge er der planlagt hovedrengøring herhjemme, sååå. Imorgen tager jeg til Billund til nogle venner, så det er ikke fordi jeg ikke foretager mig noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Cris

Diana... skriver:

Det bare Lucas der har tudet hele natten og været MEGA pyldret hele dagen så jeg har ikke engang kunne gå ud og tisse uden han har tudet eller sætte mig i sofaen uden han har tudet og han har intet ville sove lege gå tur hvad ved jeg intet har han ville og heller ikke ville spise andet end flaske hmm og det har sgu gjort mig lidt små sur at jeg ikke har kunne ha bare 2 min til mig selv det har jeg sgu bare brug for 

Men mon ikke det en bis mere 

Kram til dig os 

Jeg kender det godt, søde Diana... I så nogle dage, tænker jeg: hvorfor har jeg ikke så en 24h nanny on-call ligesom de der rige mennesker i Holywood?! Bare ringe og sige: du kommer nu for jeg skal sove en lur i tre timer, og ingen må vække mig indtil 3 timer er gået. Værsgo her er babien og jeg gå i seng...

Anmeld

9. oktober 2009

Cris

Jeg kan godt forstå, at gulerødder og agurker er nogle gange ikke guf nok... Jeg er også mest til det saltet nogle gange. En portion nachos med guacamole eller en rulle med guacamole med salat og ost... hmmm...

Anmeld

9. oktober 2009

Miamaja

pu ha. jeg har spist rigtig usundt hele denne maaned faktisk. har lige spist resten af gulerodskagen til frokost sammen med kakao og flodeskum. hvis vi har noget usundt i huset saa spiser jeg det indtil det er vaek.

jeg skal virkelig til at tage mig i nakken efter al den fede mad jeg har fortaeret for ellers ender det med jeg ikke kan vaere i mine nye anthropologie jeans!!!!

Anmeld

10. oktober 2009

Lærke90

Eva skriver:

Ja ja ja ja jahhhhhhh...det er bare den bedste den variant.....mums..

Dejligt med en kender

Anmeld

10. oktober 2009

Na-Wi

malou skriver:

åh gud... jeg bliver gråhåret af ham og hans biler... han var jo til slagtermester møde med super best i onsdags i Roskilde... og købmanden fra Haslev bakkede ind i Dennis´s bil og smadrede hele højre front på den. Jeg kørte den så ned til BMW idag og når skaden overstiger 40% af bilens værdig så erklærer de den totalskadet. Jeg var sgu lidt i chok... han har jo kun haft den i ca.6 md... så nu sitter han tillbaka igen och titta på den nya bilen på bytbil .. du känner honom. Smiles .. honom och bilen är en bil i Ryssland...och nu är han kär i en AMG Mercedes, en BMW M5 eller en BMW 645. ... Jag ger upp ...

Ej sikke noget lort :/ men ham der bakkede ind i ham skal vel betale for skaden? Har de der levnedsmiddel kontrol mennesker (hedder de det?) været ude hos Dennis ? De har lige været hos Johnny og de er da godt nok i krigs humør

Hah hvad sker der lige for det svenske søde Louise ?

Knus Nanna

Anmeld

10. oktober 2009

malou

Naannaa87 skriver:

Ej sikke noget lort :/ men ham der bakkede ind i ham skal vel betale for skaden? Har de der levnedsmiddel kontrol mennesker (hedder de det?) været ude hos Dennis ? De har lige været hos Johnny og de er da godt nok i krigs humør

Hah hvad sker der lige for det svenske søde Louise ?

Knus Nanna

jo jo det er ikke dennis der skal betale men når regningen overskrider 40% af bilens værdig så laver de den ikke!! Og så vil han jo bruge den til udbetalingen på en ny bil... arggg tosse du ved... smiler. Nej de har ikke været hod Dennis endnu.. han ventede dem igår men de kom ikke...ja det hedder levnedsmiddelkontrolden... også kaldet dyrlægen (hvof det hedder det ved jeg ikke) men der er INTET at komme efter i Tingbjerg... den slagter afd. står snor-lige

knus

Anmeld

10. oktober 2009

Mira0911

Spiser slet ikke fredags guf... Jeg er slet ikke den der spiser slik.. Bryder mig ikke om det.. Hvis jeg endelig skal have noget, er det Engelsk vingummi...

Men spiste da en enkelt flødebolle igår... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.