Fredagsguf...nammenam....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.845 visninger
37 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

Honningblomst

Hej piger ude i det ganske land...er det bare mig der er vildt lækkersulten sådan en kold fredagaften...hvad sidder I og hygger med? Jeg synes nemlig ikke mine gulerødder og agurker gør noget for mig lige nu.. Ben and Jerry, ville være et godt bytte...

Hvad spiser I....måske jeg skulle tage på tanken...chokolade....

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Diana...

Jamen her trøste spiser jeg lige et stykke marcipan med chokolade uden om guf guf har han LORTE DAG så det krævet lige et stykke marcipan. 

Knus Diana

Anmeld

9. oktober 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Jamen her trøste spiser jeg lige et stykke marcipan med chokolade uden om guf guf har han LORTE DAG så det krævet lige et stykke marcipan. 

Knus Diana

Øv, smukke...hvad er der dog sket og kender alt for godt til at spise når det hele er lidt dumt...marcipan er nu rigtig godt til trøst.

de bedste tanker og et stort kram fra mig til dig..

Anmeld

9. oktober 2009

Diana...

Eva skriver:

Øv, smukke...hvad er der dog sket og kender alt for godt til at spise når det hele er lidt dumt...marcipan er nu rigtig godt til trøst.

de bedste tanker og et stort kram fra mig til dig..

Det bare Lucas der har tudet hele natten og været MEGA pyldret hele dagen så jeg har ikke engang kunne gå ud og tisse uden han har tudet eller sætte mig i sofaen uden han har tudet og han har intet ville sove lege gå tur hvad ved jeg intet har han ville og heller ikke ville spise andet end flaske hmm og det har sgu gjort mig lidt små sur at jeg ikke har kunne ha bare 2 min til mig selv det har jeg sgu bare brug for 

Men mon ikke det en bis mere 

Kram til dig os 

Anmeld

9. oktober 2009

memuffin

vi spiser havregrynskugler uhmmmmm

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Her har jeg bagt landgangsbrød som vi skal hygge med lige om lidt når Nicklas er blevet puttet. il vild med dans skal vi have ugen slikskål og tørrede frugter.

en eller to kopper varm kakao er heller ikke afvejen

Anmeld

9. oktober 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Det bare Lucas der har tudet hele natten og været MEGA pyldret hele dagen så jeg har ikke engang kunne gå ud og tisse uden han har tudet eller sætte mig i sofaen uden han har tudet og han har intet ville sove lege gå tur hvad ved jeg intet har han ville og heller ikke ville spise andet end flaske hmm og det har sgu gjort mig lidt små sur at jeg ikke har kunne ha bare 2 min til mig selv det har jeg sgu bare brug for 

Men mon ikke det en bis mere 

Kram til dig os 

Åh, altså...sådanne dage er bare så hårde...føler med dig. Håber du får noget søvn i nat...

Knus..

Anmeld

9. oktober 2009

malou

Årh jamen her sidder vi og nyder den anden flaske rødvin....- den lille blev lagt kl halv 7.. oksemørbraden er i ovnen sammen med de skønne flødekartofler godt med løg og paprika... Dennis sidder og kigger på nettet efter en ny bil (har totaltskadet sin bil i onsdags) og jeg sidder så her på baby... - jeg er jo slet ikke sådan til guf... guf for mig er muuuums god mad eller en dejlig camenbere frites med marmelade til dessert..

knus malou

Anmeld

9. oktober 2009

Vidunderligeunger

jeg har så meget kvalme at jeg ikke engang kan åbne en mælk uden at  skal kaste op... øv øv...

havde lige brug for at pyldre

Anmeld

9. oktober 2009

Honningblomst

malou skriver:

Årh jamen her sidder vi og nyder den anden flaske rødvin....- den lille blev lagt kl halv 7.. oksemørbraden er i ovnen sammen med de skønne flødekartofler godt med løg og paprika... Dennis sidder og kigger på nettet efter en ny bil (har totaltskadet sin bil i onsdags) og jeg sidder så her på baby... - jeg er jo slet ikke sådan til guf... guf for mig er muuuums god mad eller en dejlig camenbere frites med marmelade til dessert..

knus malou

Hæhæ...kan godt se at det ikke er dig jeg misunder.. bryder mig ikke om rødvin, spiser ikke kød og marmelade kan jeg ikke lide...

Tilgengæld kunne jeg leve af chokolade og det er jo ikke så smart, så nu har jeg spist gulerødder og agurk og dip som guf og aftensmad var en sildemad...

Knus Eva...og fortsat god aften til jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.